همزمان با ایام دهه اول ماه محرم شعبه ای از مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در روستای تنگمان جمال‌ آباد از توابع شهرستان جم در استان بوشهر فعالیت های خود را آغاز کرد.

 

همزمان با ایام دهه اول ماه محرم شعبه ای از مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در روستای تنگمان جمال‌ آباد از توابع شهرستان جم در استان بوشهر فعالیت های  خود را آغاز کرد.

در مراسم افتتاحیه بیت الاحزان شعبه تنگمان جمال آباد که با حضور عزاداران حسینی همراه بود حجت الاسلام آشنا ضمن سخنانی در مورد توجه به قرآن کریم، بر اهمیت توجه عموم مردم به ویژه جوانان به معارف قرآن کریم تاکید کرد.

ابراهیمی، بخشدار بخش ریز نیز ضمن استقبال از ترویج فرهنگ قرآن کریم توسط مؤسسه بیت الاحزان در روستای تنگمان جمال آباد عنوان کرد با وجود سابقه ۸۰۰ ساله این روستا، متاسفانه تا به امروز شاهد فعالیت های قرآنی و فرهنگی درخور شأن این روستای با قدمت نبوده ایم.

معرفی فعالیت های قرآنی و فرهنگی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) توسط شهسوار، روابط عمومی موسسه و اجرای برنامه حفظ قرآن کریم توسط حافظ نوجوان کل قرآن کریم مدارس شبانه روزی، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

روستای تنگمان جمال آباد با قدمت ۸۰۰ ساله در فاصله ی ۳۰ کیلومتری شهرستان جم در استان بوشهر قرار گرفته است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات