طرح ملی رحله طی مراسمی با حضور امام جمعه دلگان، رئیس دارالقرآن آموزش و پرورش و اهالی این منطقه افتتاح شد.

طرح ملی رحله طی مراسمی با حضور امام جمعه دلگان، رئیس دارالقرآن آموزش و پرورش و اهالی این منطقه افتتاح شد.

سکینه سبزیان میزبان طرح ملی رحله دلگان در این باره به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: در این طرح موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها شهرستان دلگان برادران ۱۴تا ۲۲ سال را پذیرش کرده و ظرف ۵۰ روز به صورت شبانه روزی در مدرسه امیرالمومنین علیه‌السلام و با حضور ۴ نفر از اساتید مجرب و حافظ کل به آموزش قران آموزان می‌پردازد.

به گفته سبزیان اساتید رحله جاری از استان‌های اردبیل، چهارمحال بختیاری وخوزستان هستند و در این طرح قرآن آموزان از آموزش‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ جز ۳۰ و سوره بقره، احکام و آموزش صحیح قرائت نماز بهره‌مند خواهند شد.

وی ضمن تشکر از مسئولین شهرستان و مردم ولایی دلگان در راستای همکاری با موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان گفت: در مسیر ترویج هر چه بهتر فرهنگ قرآنی به کمک خیرین نیک اندیش نیازمندیم و امیدواریم با حمایت این عزیزان بتوانیم میزبان خوبی برای قرآن آموزان باشیم.

او افزود: نیکوکاران محترم می‌توانند حمایت های نقدی خود را به شماره کارت موسسه بیت الاحزان شعبه دلگان ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۴۲۸ واریز نمایند و در راستای اعطای کمک های غیر نقدی با شماره ۰۹۱۷۳۳۰۱۹۷۸ تماس حاصل نمایند.

شهرستان دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان در فاصله ۴۷۸ کیلومتری زاهدان قرار دارد و برای نخستین بار است که میزبان طرح ملی رحله می‌شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات