اعضای بدن حافظ قرآن بیت الاحزانی که دچار مرگ مغزی شده بود، در بیمارستان نمازی شیراز با موفقیت به سه بیمار پیوند خورد و به آنان جان دوباره بخشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) ، اعضای بدن راضیه انصاری از حافظان قرآن مؤسسه که دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار جان دوباره بخشید. هدایت معتضدیان مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان شهرستان خرامه اظهار داشت: این خانواده علی‌رغم شرایط روحی نامناسب، در اقدامی خداپسندانه با این عمل موافقت کرده و مسئولین بخش پیوند اعضاء بیمارستان نمازی شیراز اختیار یافتند تا هر یک از اعضاء بدن این حافظ قرآن مرگ مغزی که مورد نیاز و قابل پیوند است را از بدن او خارج نمایند.

وی افزود: این عمل خداپسندانه و ایثارگرانه در روز عیدسعید فطر در بیمارستان نمازی انجام گرفت و سه عضو از اعضای بدن وی شامل کبد و دو کلیه به سه بیمار متقاضی اهدا شد.

معتضدیان ادامه داد: حجت اسلام شاهسونی مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) کشور ضمن تشکر از خانواده مرحومه انصاری بخاطر این اقدام خداپسندانه گفته بود که وی با اهداء اعضای بدنش به بیماران نیازمند آخرین درس فداکاری را در تاریخ زندگی و تلاش خالصانه اش در موسسه قرآنی بیت الاحزان ثبت کرد.

سرکار خانم انصاری که مسئول امور مالی بیت‌الاحزان شهرستان معزآباد جابری از توابع استان فارس بود در کارنامه قرآنی خود یک بار مقام اول شهرستان در رشته حفظ و در رشته قرائت به میزبانی استهبان مقام دوم را کسب نمودند. این بانوی فقید سه فرزند به نام‌های محمد مهدی (حافظ سه جزء از قرآن و دارنده مقام اول کشوری)  و محمد هادی و دختر یک ساله ای به نام زهرا از خود به یادگار گذاشته است. از برنامه های روزانه وی قرائت زیارت عاشورا نیز بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات