مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام‌الله علیها در اقدامی فرهنگی و در راستای ترویج فرهنگ رضوی شرایط اسکان رایگان زائران حافظان قرآن امام رضا(ع) را در مشهد مقدس فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام‌الله علیها درباره ارائه خدمات اسکان رایگان برای حافظان قرآن کشور برای سفر مشهد مقدس گفت: حافظان قرآن می‌توانند از اسکان رایگان در مهمانسرای مؤسسه قرآنی و فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در مشهد مقدس بهره‌مند شوند. این طرح در راستای تجلیل و خدمت به حافظان قرآن و همچنین ترویج فرهنگ رضوی حافظان قرآن سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه این مؤسسه دارای زائرسرایی در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس است، گفت: پیش از این تسهیلات اسکان رایگان در این زائرسرا تنها مختص خانواده بیت الاحزان بود اما در این طرح، تصمیم گرفتیم به تمام حافظان کل قرآن از نقاط مختلف کشورمان که در هر مؤسسه‌ای اعم از بیت‌الاحزان یا خارج از آن، موفق به حفظ قرآن شده‌اند، اسکان رایگان در زائرسرای خود در مشهد مقدس هدیه دهیم.

شاهسونی با بیان اینکه این طرح از ۲۰ آبان‌ تا ۲۰ اسفند سال ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد، افزود: در این طرح حافظان کل قرآن سراسر کشور با تأیید مؤسسه قرآنی خود که در آن توفیق حفظ قرآن را داشته‌اند می‌توانند با ۲ نفر همراه از اسکان رایگان زائرسرای بیت‌الاحزان در مشهد مقدس استفاده کنند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور ادامه داد: اسکان برای هر حافظ قرآن و دو نفر همراه رایگان است و تنها می‌بایست مبلغ ۱۲۰ هزار تومان هزینه غذای روزانه را به ازای هر نفر پرداخت نمایند. اما اگر فرد دیگری بخواهد به آنان اضافه شود، هزینه اسکان هر نفر اضافه بر دو همراه، ۸۰ هزار تومان می‌شود که باید پرداخت کند.

وی در پایان اظهار کرد: حافظان قرآنی که علاقه‌مند به استفاده از این طرح هستند می‌توانند به شماره ۰۹۱۷۴۳۵۰۱۸۹ آقای سجاد شاهسونی تماس حاصل کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

اشتراک در
اطلاع از
19 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

الهی که ماجور باشید.

الحمدالله که دارم در موسسه بیت الاحزان قرآن حفظ میکنم

ممنون از شما

من خیلی خوشحالم که در موسسه حفظ قرآن بیت الاحزان هستم

سلام.من خیلی خوشحال هستم که در طرح ملی آیات زندگی موسسه بیت الاحزان ثبت نام کردم. حافظ قرآن هستم ودوست دارم درتثبیت حفط قرآن ثبت نام کنم تشکر.

سلام علیکم ،ممنون ازاین طرح خوبی که باعث ترویج وترغیب افراد به قرآن می شود.خدا خیرتون بده.البته اگر هزینه غذا را کمتر ویا به اختیار زائر قرار می دادید بهتر می شد،چون خیلی ها هستند که صبحانه وشام رو مختصر ویا در بیرون از هتل میل می کنند تا هزینه کمتر بشه،با این طرح شما مجبور می شوند نفری ۱۲۰ هزار تومان بدهند،وهستند کسانی که همین ۱۲۰ هزار هم براشون مقدور نیست،از جمله خودم.

فقط مخصوص حافظ کل قرآن می باشد

درود خدا بر شما که به قرآن و حافظان قرآن اهمیت می‌دهید

ان‌شاءالله که مثل قول های سابق نباشد

خدا رو شکر خیلی ممنون از این طرح خوب

با سلام . همسر بنده حافظ کل قرآن هستند ، ولی در موسسه ای حفظ نکرده اند که از آن تائیدیه بیاورند . آیا می توانند از تسهیلات استفاده نمایند ؟

عالی،بهتر ازاین نمیشه،قربون امام رضابرم،دست همتون درد نکنه،من حافظ کل قرآن هستم وخدارو شاکرم که این توفیق رو نصیبم کرده،واز شما بی نهایت ممنونم که به حافظان قرآن ارزش قائل هستید،در ضمن من باپیشنهاد خانم برزگر موافق هستم،موفق وموید باشید

سلام علیکم و عرض ادب
هزینه غذا اجباریه یا نه !
بعد چند روز میشه موند؟

خدا خیرتون بده.با اجرای این طرحتون خدا میدونه چقدر دل فرزندم شاد شد واین چند روزه که ثبت نام کردیم از خوشحالی خوابمون نمیبره.

خیلی عالی
اجر و پاداش شما با امام رئوف ان شاالله

سلام علیکم طرحتون واقعا عالیه خداخیرتون بده
فقط هزینه غذا خیلی زیاده اگه بتونیدبزارید به عهده مسافر بهتره