علی اصغر همتی دبیر اجرائی طرح ملی آیات زندگی از اجرایی شدن این طرح در شهرستان کازرون خبر داد.

 

 علی اصغر همتی دبیر اجرائی طرح ملی آیات زندگی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها از اجرایی شدن این طرح در شهرستان کازرون خبر داد.

 مدیر شعبه کازرون گفت: این طرح در پادگان شهید چمران، تیپ امام سجاد(ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، حوزه علمیه و پادگان صفر۷ارتش این شهرستان اجرایی شد که در هر مرحله ۳۵۰ نفر شرکت کردند.

 وی در خصوص اجرای طرح در مراکز نظامی گفت: این طرح در دو بخش سربازان وظیفه و کادر اداری انجام می‌گیرد که نیروهای وظیفه به ازای شرکت در هر سطح و کسب نمره قبولی چهار روز مرخصی تشویقی دریافت خواهند کرد و برای کادر اداری نیز به ازای گذراندن هر سطح جوایز نقدی اهدا می‌گردد.

 وی با اشاره به اینکه این طرح در حوزه علمیه کازرون هم انجام می‌شود افزود: بر اساس قرار داد منعقد شده بین بیت الاحزان شعبه کازرون و حوزه علمیه، طرح ملی آیات زندگی جزء یکی از برنامه های آموزشی این مرکز قرار گرفت به این صورت که طلاب پایه یکم تا پایه هفتم حوزه ملزم به گذراندن و قبولی در این طرح می‌باشند و در هر مرحله به ۵ نفر از طلاب جوائزی اهدا می‌گردد.

 دبیر اجرایی طرح ملی آیات زندگی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کازرون، این طرح جهت دانشجویان این دانشگاه نیز اجرا خواهد شد. در توافق به عمل آمده به ازای گذراندن هر دو سطح معادل حفظ ۸۰ آیه، ۱۰ درصد تخفیف شهریه به دانشجویان تعلق خواهد گرفت و ۲ نمره به یکی از دروس معارفی دانشجو اضافه می‌شود، و در پایان به قرآن آموزانی که موفق به گذراندن این طرح شوند گواهی پایان دوره از طرف نهاد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه تعلق خواهد گرفت.

همتی یادآور شد: شرکت در این طرح مختص به نهاد و ارگان‌های خاصی نیست و عموم مردم و مؤسسات قرآنی کازرون می‌توانند ‌با تماس با شماره ۰۹۱۶۴۱۰۹۴۱۸ علاوه بر آگاهی از جزئیات طرح، نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات