مدیر مرکز شبانه روزی امام سجاد قم:
صالح محبی مدیر مرکز شبانه روزی امام سجاد ( ع ) شهر قم می‌گوید: استقبال مناسبی از طرح یکساله حفظ قرآن در این مرکز به عمل آمده و توانسته‌ایم از 4 کشور خارجی قرآن آموز جذب کنیم که مایه خرسندی است.

صالح محبی مدیر مرکز شبانه روزی امام سجاد ( ع ) شهر قم می‌گوید: استقبال مناسبی از طرح یکساله حفظ قرآن در این مرکز به عمل آمده و توانسته‌ایم از ۴ کشور خارجی قرآن آموز جذب کنیم که مایه خرسندی است.

محبی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: استقبال قرآن آموزان در مقایسه با سال‌های گذشته در این مرکز بالاتر بوده است و به لطف خدا از کشورهای هندوستان، پاکستان، افغانستان و ازبکستان نیز قرآن آموز جذب کرده‌ایم.

وی با بیان این که ۱۱۲ نفر با مراجعه به سایت بیت الاحزان جهت حضور در مرکز نام نویسی کرده‌اند گفت: با مصاحبه تخصصی صورت گرفته تعداد ۷۰ نفر جهت ورود به دوره آزمایشی ۴۵ روزه پذیرفته شدند.

مدیر مرکز شبانه روزی امام سجاد(ع) قم اضافه کرد: قرآن آموزان دوره آزمایشی در صورت احراز شرایط لازم از جمله نظم و انضباط در امور آموزشی و خوابگاهی، کسب حد نصاب کمی و کیفی مطابق با تقویم آموزشی، قبولی در آزمون‌ها با حد نصاب لازم و احراز توانایی روحی و جسمی لازم جهت حضور در دوره یکساله، مجوز ورود به دوره اصلی یکساله را دریافت خواهند کرد.

به گفته وی تنوع تحصیلی و شغلی متفاوت قرآن آموزان از جمله نکات مهم ثبت نام شدگان این دوره محسوب می‌شود و در نوع خود جالب توجه است.

او به ضرورت کیفیت محوری درآموزش قرآن نیز اشاره کرد و گفت: سعی کرده‌ایم در مباحث آموزشی کیفیت مناسبی ارائه کنیم و اعتقاد داریم جذب قرآن آموزان در سایه کیفیت بالای آموزشی میسر است و مورد اذعان حافظان این مرکز نیز بوده است.

این مدیر قرآنی همچنین به نقش خیرین و نیک اندیشان در برگزاری مناسب طرح های قرآنی اشاره کرد و گفت: موسسه بیت الاحزان یک نهاد کاملاً مردمی است و به منظور پیشبرد اهدافش نیاز به حمایت مردمی دارد در این راستا از همه نیک اندیشان محترم درخواست می‌کنیم با حضور خود ما را در ترویج کلام وحی یاری کنند.

محبی گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده مکان برگزاری طرح، مدرسه علمیه امام علی بن موسی الرضا (ع) قم ویژه حافظان قرآن خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات