در این طرح 32 مرکز از 16 استان کشور مشارکت داشتند و قریب 1200 نفر از جوانان 15 تا 22 ساله حافظ 1 تا 4 جزء قرآن شدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، اختتامیه اولین دوره طرح ملی رحله یکشنبه ۱۵ شهریورماه با حضور مسئولان کشوری، قاریان و حافظان بین المللی قرآن کریم و بیش از ۱۲۰۰ قرآن آموخته طرح ملی رحله و کادر اجرایی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش در این مراسم که از ساعت ۸ صبح آغاز می گردد، استاد طوسی قاری بین المللی و استاد دباغ حافظ بین المللی قرآن کریم به اجرای برنامه خواهند پرداخت. از دیگر برنامه های این همایش بزرگ ملی، تواشیح گروه اسوه شهرستان مرند، همخوانی قرآن کریم و تجلیل از ۱۲۰۰ حافظ قرآن کریم شرکت کننده در طرح ملی رحله و اساتید و مربیان این طرح خواهد بود.

یاد آور می شود طرح ملی رحله حفظ شبانه روزی ۴ جزء قرآن کریم در ۵۳ روز تعطیلات تابستان سال ۹۴ می باشد که مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) پس از برگزاری موفق ۴ دوره از این طرح به صورت پراکنده، برای اولین بار و با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور در سطح گسترده ملی به مرحله اجرا در آورد به طوری که در این طرح ۳۲ مرکز از ۱۶ استان کشور مشارکت داشتند و قریب ۱۲۰۰ نفر از جوانان ۱۵ تا ۲۲ ساله حافظ ۱ تا ۴ جزء قرآن شدند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات