دبیر چهاردهمین جشنواره تجلیل از حافظان ضمن اعلام آخرین اخبار از بزرگ ترین جشن قرآنی کشور اذعان داشت: روند حرکت جشنواره های تجلیل از حافظان به سمتی است که بیشتر از نیروهای داخلی جهت استحکام فعالیت های قرآنی مؤسسه استفاده شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) دبیر چهاردهمین جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم گفت: روند برگزاری جشنواره های تجلیل از حافظان به سمتی است که بیشتر از نیروهای داخلی جهت استحکام فعالیت های قرآنی مؤسسه استفاده شود.

حجت الاسلام مهدی عشقی با بیان این مطلب افزود: تعدادی از حافظان و معلمان مؤسسه افراد مطرح در سطح ملی و بین المللی هستند و ضمن پرورش ده ها حافظ و نیروی قرآنی، خود نیز صاحب رتبه در مسابقات مختلف هستند.

دبیر چهاردهمین جشنواره تجلیل از حافظان با اشاره به حضور بعضی مسئولین در این مراسم افزود: ما از افرادی چون آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و هم چنین حجت الاسلام و المسلمین حدائق مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز در این جشن بزرگ استفاده می کنیم؛ اما به جهت شناساندن چهره های گمنام به جامعه قرآنی کشور عمده برنامه های مراسم را حضور حافظان و مربیان قرآن تشکیل می دهد.

حجت الاسلام عشقی خاطر نشان کرد: تلاوت قاری نوجوان مشهدی، سید محمد جواد علمی، برنامه هم خوانی حفظ قرآن توسط خردسالان دوقلوی نورآبادی، برنامه حفظ حافظ معلول و نابینا، علی اصغر کاویانی، تجلیل از مربیان و حافظان کل قرآن کریم از مهم ترین برنامه های امسال خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات