آیین پایانی طرح ملی رحله قم برگزار شد:
آیین پایانی دوره تابستانه مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم امام سجاد (ع) قم موسوم به «طرح ملی رحله» با حضور قرآن آموزان، اساتید و جمعی از مسئولان و مدیران حوزه علمیه قم برگزار شد.
اختتامیه طرح ملی رحله قم 1400
مراسم اختتامیه طرح ملی رحله قم، مرکز شبانه روزی امام سجاد(ع)

آیین پایانی دوره تابستانه مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم امام سجاد (ع) قم موسوم به «طرح ملی رحله» با حضور ۳۹ قرآن آموز ۱۴ تا ۲۲ ساله، اساتید و جمعی از مسئولان و مدیران حوزه علمیه قم برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن کریم توسط آقای ماهان کاظمی، قاری جوان کشوری و قرآن آموز دوره جاری طرح ملی رحله قم آغاز گردید. در ادامه حجت الاسلام مرادی مسئول آموزش بیت الاحزان قم گزارشی کوتاه از دوره جاری را ارائه کرد.

حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی مدیر مراکز شبانه روزی حفظ یکساله بیت الاحزان نیز در ادامه طی سخنانی به توضیح در خصوص شیوه برگزاری مراکز شبانه روزی و سخنان اخلاقی نمود.

قرائت حاج مهدی فروغی، قاری بین المللی و حائز رتبه اول مسابقات بین المللی اوقاف طلاب در دوره گذشته

از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علیزاده، مشاور و مدیر کل حوزه ریاست دفتر مدیریت حوزه علمیه قم، به ایراد سخنرانی در مراسم پرداخت و پس از پایان جلسه نیز از مرکز بازدید به عمل آورد و با قرآن آموزان گپ و گفتی صمیمانه داشت.

گفتنی است مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم امام سجاد (ع) قم در سال جاری اقدام به پذیرش قرآن آموزان نمود که در مجموع طرح تابستانه موسوم به طرح ملی رحله و طرح یکساله این مرکز تعداد ۱۴۰ نفر نام نویسی کردند که ۳۹ نفر در طرح تابستانه و ۷۶ نفر در طرح یکساله پذیرش شدند. قرآن آموزان حاضر در این طرح تابستانه موفق شدند یک یا ۲ جزء قرآن کریم را در مدت ۴۳ روز حفظ نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات