عصر روز گذشته سردار گزنی، جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس از مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم بازدید کرد.

 

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه، ضمن خوش آمد گویی به جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس و هیئت همراه، گزارشی از فعالیت های مؤسسه و مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن را ارائه نمود.

سردار گزنی در روستای قرآن آباد ضمن حضور در مدرسه شبانه روزی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) از روند آموزش در کلاس ها بازدید و با اساتید و قرآن آموزان گفتگو داشت.

وی در سخنان خود با اشاره به فعالیت های بیت الاحزان در زمینه های مختلف قرآنی- فرهنگی، از پیگیری های مسئولین این مؤسسه برای گسترش سلامت اخلاقی و روانی در جامعه از جمله نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلامی و مبارزه با معضلات و بداخلاقی های رایج در جامعه اظهار داشت: شناخت بنده از این مؤسسه به حدود ده سال پیش می رسد و به لطف خدا شاهد رشد و گسترش فعالیت های ریشه ای در بخش فرهنگی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، اخلاص را مهمترین اصل برای شکوفایی فعالیت های بیت الاحزان دانست و خاطر نشان کرد سازمان ها و ارگان های دولتی متعددی در جامعه داعیه فعالیت در زمینه های فرهنگی، دینی و قرآنی دارند اما بیت الاحزان با وجود مشکلات مالی و مکانی به حق سردمدار این فعالیت ها است و این امر را من امروز در مدارس شبانه روزی بیت الاحزان به چشم دیدم.

وی در ادامه برنامه بازدید خود در جمع قرآن آموزان مدرسه  شبانه روزی امام حسن مجتبی (ع) از همه قرآن آموزان حاضر خواست با اهتمام و جدیت به دنبال اجرایی نمودن فرامین مقام معظم رهبری برای تربت ده میلیون حافظ قرآن کریم باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات