معاون آموزش مؤسسه بیت الاحزان از آغاز ثبت نام مراکز روزانه حفظ تخصصی کل قرآن کریم از فردا دوشنبه اول خرداد ماه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، معاون آموزش مؤسسه بیت الاحزان از آغاز ثبت نام مراکز روزانه حفظ تخصصی کل قرآن کریم از فردا دوشنبه اول خرداد ماه خبر داد.

خدیجه شاهسونی افزود، با پیگیری های صورت گرفته دوره های روزانه حفظ تخصصی کل قرآن کریم در دو سال در ۳۵ شعبه مؤسسه بیت الاحزان در ۶ استان کشور برگزار خواهد شد. وی با بیان این که ۳۴ مرکز از این مراکز ویژه خواهران و یک مرکز ویژه برادران خواهد بود ابراز امیدواری کرد علیرغم تعطیل شدن مدارس شبانه روزی خواهران طبق مصوبه شورای عالی مدارس شبانه روزی، ان شاء الله با برگزاری دوره های حفظ دو ساله ویژه خواهران، شاهد حضور چشمگیر خواهران علاقمند به حفظ قرآن کریم در این مراکز باشیم.

معاون آموزش مؤسسه بیت الاحزان در خصوص شرایط ثبت نام یاد آور شد: داوطلبانی که شرایط سنی ۱۵ تا ۳۰ سال داشته باشند و علاوه بر عدم تأهل و عدم اشتغال به تحصیل، مسلط بر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم باشند می توانند تا آخر خرداد ماه از طریق سایت مؤسسه به نشانی beytolahzan.ir اقدام به نام نویسی در این مراکز نمایند.

وی خاطر نشان کرد: هزینه ثبت نام اولیه این دوره ۱۰ هزار تومان می باشد که پس از گزینش قرآن آموزان در مصاحبه، شهریه هر ترم (۴ماهه) بر حسب مراکز روستایی و شهری بین ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات