ثبت نام يازدهمين دوره طرح «ارزيابي و اعطای مدرک تخصّصی به حفاظ قرآن‌کریم» از 5 بهمن ماه 94 آغاز خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضت زهرا( سلام الله علیها) به نقل از سایت تلاوت، سازمان دارالقرآن‌الکریم با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور همانند ادوار گذشته، یازدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصّصی به حفاظ قرآن‌کریم» را به منظور ساماندهی و تسهیل خدمت‌رسانی دستگاههای اجرایی کشور به حافظان کلام وحی برگزار خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، زمان ثبت نام در یازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ، ۵ بهمن ماه سال جاری لغایت ۲۷ اسفند ماه ۹۴ است.

حفظ ۱۰ جزء پیوسته قرآن کریم و تابعیت ایرانی از شرایط لازم برای ثبت نام است. برای دریافت مدرک درجه ۵، تسلط بر خواندن ۱۰ جزء پیوسته قرآن از حفظ، همراه با درک معنای آیات، برای دریافت مدرک درجه ۴، خواندن ۲۰ جزء پیوسته قرآن از حفظ، همراه با درک معنای آیات، برای دریافت مدرک درجه ۳، تسلط به خواندن کل قرآن از حفظ همراه با درک معنای آیات، برای در یافت مدرک درجه ۲ با عنوان حافظ ممتاز، تسلط بر تلاوت مرتل کل قرآن از حفظ، ترجمه آیات و مفردات قرآن و همچنین برای دریافت مدرک درجه یک با عنوان استاد حفظ آشنایی با تفسیر و علوم قرآنی و دارای ۱۰ سال سابقه تدریس و تربیت حافظان قرآن کریم ضروری است.

افزودنی است، آزمون حفظ ۵ جزء صرفا جهت آشنایی با سوالات و آمادگی حفاظ محترم با شیوه آزمون های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم برگزار می شود و به قبول شدگان گواهینامه قبولی از سوی دارالقرآن الکریم استان ها اعطا می شود.

۴ آزمون شفاهی و کتبی در این طرح برگزار می شود که شرط ورود به هر یک از مراحل، قبولی در آزمون های قبل است.

محل برگزاری آزمون ها در استانها، از سوی اداره امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی هر استان به طور جداگانه اعلام خواهد شد.

آزمون مرحله‌ی اول در روزهای ۲۰ لغایت ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ برگزار می شود.

علاقه مندان جهت ثبت نام در یازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم می توانند در موعد ذکر شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم مراجعه نمایند.

جهت ثبت نام بر روی این لینک کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات