صالح حیدری مقدم دبیر ستاد طرح ملی رحله از آغاز نام نویسی سومین دوره طرح ملی رحله از 16 اردیبهشت ماه 96 خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، صالح حیدری مقدم دبیر ستاد طرح ملی رحله از آغاز نام نویسی سومین دوره طرح ملی رحله از ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۶ خبر داد.

وی با بیان این که در سال جاری ۲۳ مرکز در ۸ استان کشور در این طرح ملی مشارکت خواهند داشت افزود: استان های فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، تهران، کرمان، یزد و اصفهان در سومین دوره طرح ملی رحله فعالیت دارند.

معاون منابع انسانی مؤسسه بیت الاحزان دلیل کاهش تعداد مراکز برگزار کننده طرح نسبت به دوره های قبل را عدم تحقق کامل تعهدات مالی نهادهای همکار در برگزاری طرح سال گذشته و افزایش کیفیت و بازدهی کار در دوره جاری عنوان کرد و اظهار داشت: با تصویب ستاد طرح ملی رحله در این دوره تمامی مراکز ویژه برادران می باشد و طرح جهت خواهران در سال جاری برقرار نخواهد بود.

حیدری مقدم ایجاد روحیه و انگیزه به حفظ قرآن کریم در بین جوانان در راستای تربیت ۱۰ میلیون حافظ، آشنایی با معارف اهل بیت (علیهم السلام)، تربیت مدرسان و مبلغان علوم قرآنی، نهادینه کردن فضائل اسلامی و تربیت اخلاقی را در کنار حفظ ۴ جزء قرآن کریم به همراه آشنایی اجمالی با تجوید و ترجمه قرآن کریم از اهداف اصلی این طرح ملی برشمرد.

وی خاطر نشان کرد جوانان و نوجوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله که مسلط بر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم می باشند می توانند با مراجعه به سایت beytolahzan.ir نسبت به ثبت نام در این دوره ۵۷ روزه شبانه روزی اقدام نمایند.

یاد آور می شود مهلت ثبت نام در این طرح تا ۱۵ خرداد ماه می باشد و شروع طرح در تاریخ ۸ تیر ماه و پایان آن ۲ شهریور ماه خواهد بود.

علاقمندان جهت ثبت نام در این طرح می توانند بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

ثبت نام در طرح ملی رحله ۹۶

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات