دوره جدید دانشسرای علوم قرآن وحدیث باقرالعلوم ویژه برادران کار خود را آغاز کرد

حجت الاسلام میری مدیر شعبه برادران دانشسرای باقرالعلوم(ع) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان از آغاز دومین دوره ارتقای علمی حافظان قرآن در شعبه برادران خبر داد.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید از ابتدای مهر ماه کلاس ها آغاز شده و با توجه به نتایج درخشان سال قبل، این دوره نیز با استقبال خوبی از جانب حافظان سراسر کشور رو به رو شده است.

حجت الاسلام میری خاطر نشان کرد: ما برای اولین بار شاهد حضور حافظان قرآن سایر موسسات کشور در دوره ارتقای علمی دانشسرای باقرالعلوم (ع) هستیم که برای تکمیل و تثبیت محفوظات خود و دریافت مدارک به اینجا مراجعه کردند و این نشان از سابقه خوب و خوش‌نامی موسسه بیت الاحزان در زمینه حفظ تخصصی قرآن است.

مدیر شعبه برادران دانشسرای باقرالعلوم(ع) با بیان این که هم اکنون ۱۳ قرآن آموز در این مرکز مشغول به تحصیل هستند گفت: ۹ نفر از قرآن آموزان هنوز دروس مدرسه را به اتمام نرسانده اند و در صورت قبولی در آزمون سازمان سنجش و سازمان تبلیغات، پیش از پایان مدرسه گواهی لیسانس خود را دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام میری

وی افزود: همه حافظان کل قرآن می‌توانند با شرکت در دوره یکساله «ارتقای علمی حافظان» این دانشسرا و شرکت در آزمون های مربوطه مدارک علمی معتبر ویژه حافظان را دریافت کنند.

حجت الاسلام میری تصریح کرد: تمامی حافظانی که در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در این مرکز حضور داشتند با موفقیت این دوره را به پایان رسانده و دو مدرک معتبر (لیسانس علوم قرآن وحدیث و مدرک تخصصی درجه۳ معادل لیسانس) را دریافت کردند.

علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این مرکز می‌توانند به کانال این مرکز در پیامرسان ایتا مراجعه کنند:

https://eitaa.com/daneshsara_com

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات