همزمان با میلاد حضرت زینب (س):
امین قزلباش حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان در اقدامی قابل تقدیر جشن آغاز زندگی مشترک خود را در مسجد امام علی(ع) شهرستان جیرفت برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نقل از شبستان، هم زمان با شب میلاد حضرت زینب (س) مراسم جشن ازدواج آسان یک زوج جوان در مسجد امام علی (ع) جیرفت برگزار شد.

«یونس میجانی» در این باره، گفت: امشب حجت الاسلام امین قزلباش از جوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) و از نخبگان قرآنی تصمیم گرفتند که زندگی مشترک خود را از مسجد آغاز کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ضمن تبریک به این زوج جوان و آرزوی خوشبختی برای آنها، ابراز کرد: امیدواریم این پیوند مبارک در این مکان معنوی مایه خیر و برکت برای این زوج مسجدی شده و الگویی برای سایر جوانان شود که زندگی مشترک خود را به دور از تجملات برگزار کنند.

حجت الاسلام «امین قزلباش» در حاشیه برگزاری جشن ازدواج آسان، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س)، گفت: امشب هم زمان با این شب فرخنده با تاسی از سیره امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) زندگی مشترکمان را از این مکان معنوی همراه با سادگی آغاز کردیم.

این جوان مسجدی از مساجد به عنوان بهترین مکان هر شهری یاد کرد و افزود: شب آغاز زندگی مشترک هر فردی یکی از بهترین شب های زندگی او است و من و همسرم تصمیم گرفتیم بهترین شب زندگی مان را در بهترین مکان شهر که همانا مسجد است جشن بگیریم.

وی بیان کرد: امشب شب جمعه و شب زیارتی اباعبدالله الحسین (ع) است و بسیار خرسندیم که خداوند این توفیق را به ما عنایت کرد که در چنین شب مبارکی زندگی مشترکمان را آغاز کنیم.

حجت الاسلام قزلباش خاطرنشان کرد: بنای زندگی مشترکمان را بر ساده زیستی قرار داده ایم چرا که معتقد هستیم که تجملات و ولخرجی ضامن خوشبختی نیست.

این جوان مسجدی وجود معنویت در زندگی را از عوامل تحکیم بنیان خانواده برشمرد و ادامه داد: از رموز خوشبختی و تحکیم بنیان خانواده، صداقت، اعتماد، ایمان و تقوا است.

وی ابراز کرد: بنده در حال حاضر به عنوان سرباز طلبه در اداره آموزش و پرورش و مدرسه شاهد شهر جیرفت در حال خدمت هستم.

حجت الاسلام قزلباش اضافه کرد: همچنین در دارلقرآن شهر مشغول انجام فعالیت های قرآنی، پرورشی و آموزش سبک زندگی اسلامی هستم، خواستم به جوان ها بگویم آغاز زندگی مشترک را سخت نگیرید.

این جوان مسجدی اظهار کرد: همسرم اعتقادی به مهریه زیاد ندارد بنابراین مهریه خود را یک  جلد کلام الله مجید، یک عدد سکه تمام بهار آزادی و پنج شاخه گل محمدی قرار داد.

وی عنوان کرد: آسانی در امر ازدواج مایه برکت، لطف و عنایت ویژه خداوند می شود و پیامبر (ص) فرموند؛ پر خیر و برکت ترین ازدواج ها آسان ترین آنها هستند.

حجت الاسلام قزلباش در خاتمه گفت: امیدوارم آغاز زندگی مشترک ما از مسجد الگویی برای سایر جوانان هم سن و سال بنده شود.

یاد آور می‌شود امین قزلباش متولد جیرفت کرمان موفق شد در سال تحفیظی ۱۳۹۷- ۱۳۹۸ با حضور در مرکز شبانه روزی حضرت امیر المؤمنین (ع) فسا یکساله کل قرآن کریم را حفظ نماید و هم اکنون به عنوان استاد حفظ مجازی با مؤسسه بیت الاحزان همکاری دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات