بخش کتبی آزمون سراسری ترم اول شعب مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) صبح پنجشنبه 30 شهریور ماه همزمان در شعب مؤسسه در سراسر کشور برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان بخش کتبی آزمون سراسری ترم اول شعب مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) صبح امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه همزمان در شعب مؤسسه در سراسر کشور برگزار شد

بر اساس این گزارش در این آزمون که در بین ۸۶ شعبه و مدرسه حفظ همراه با تحصیل مؤسسه در ۳۰ شهرستان کشور برگزار شد تعداد ۱۷۷۱ نفر رشته در آزمون‌های مختلف شرکت کردند.

بخش عمده شرکت کنندگان این آزمون از استان فارس که بیشترین تراکم شعب مؤسسه در این استان قرار دارد بودند و استان‌های کرمان و قم نیز از لحاظ تعداد شرکت کننده در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بر اساس بررسی به عمل آمده شهرستان‌های فسا، شیراز و لارستان به ترتیب بیشترین استقبال را از این آزمون داشته‌اند و در بین شعب نیز، شعب شهر صدرا شیراز، بنارویه لارستان و قلعه گنج کرمان در صدر شعب مؤسسه از لحاظ میزان مشارکت در آزمون قرار گرفتند.

این آزمون در رشته‌های مختلف حفظ (در ده سطح) تجوید در سه سطح، روخوانی و روانخوانی در دو سطح و ترجمه و مفاهیم در ۵ سطح برگزار شد که در این بین رشته حفظ با ۸۶۲ شرکت کننده پر استقبال ترین رشته بود و از رشته روخوانی با ۶۲۲ ثبت نام کننده نیز استقبال خوبی به عمل آمد.

در این آزمون ۳۶ شرکت کننده در رشته حفظ کل قرآن کریم آزمون دادند که در صورت قبولی، در جشنواره ملی جبرئیل امین که همه ساله به منظور تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان برگزار می‌شود مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

گفتنی است آزمون شفاهی نیز طی بازه زمانی ۲۵ شهریور تا ۶ مهرماه سال جاری در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و  گواهی الکترونیکی آزمون پس از ثبت نمرات توسط بازرسان مؤسسه در سامانه آموزشی محفوظ صادر خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات