مقام معظم رهبری فرمودند: یکی از اصول رعایت حقوق مردم این است که آدم صالح را رد نکنیم و ناصالح را راهش ندهیم.

 

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از گروه پیامکی پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، ائمه‌ جمعه‌ سراسر کشور، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب، امروز در این دیدار اظهار داشتند: نماز جمعه، قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است. این جنگ بر ما تحمیل شده است. فرمانده قرارگاه، شخص امام جمعه است و نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است.
ایشان درباره‌‌ی مسأله‌ی “حق الناس” در انتخابات گفتند: در زبان‌ها تکرار می‌شود که فلانی گفته که “حق‌الناس”. باید به عمق حق‌الناس برسیم. حق‌الناس فقط به این معنی نیست که در خواندن آرا تخلف نکنند.
رهبر معظم انقلاب افزودند: یکی از رعایت حقوق مردم این است که آدم صالح را رد نکنیم و ناصالح را راهش ندهیم. اگر در انتخابات خبرگان یا مجلس آدمی باشد که صلاحیت قانونی ورود را نداشته باشد و ما اغماض و صرف‌نظر کنیم، این هم باطل کردن و خراب کردن حق مردم است.

ایشان اظهار داشتند: حفظ امانت یکی دیگر از موارد حق‌الناس است. آن کسانی که رأی‌ها را شمارش، ثبت، جمع‌آوری و گزارش می‌کنند و همه‌ی مسئولانی که در کار انتخابات هستند، اندک تخلف آنها، خیانت در امانت است.

مقام معظم رهبری افزودند: پذیرش نتیجه‌ی قانونی انتخابات حق‌الناس است؛ ضد کاری که در سال ۸۸ انجام شد و یک حرف منکر و مستنکری برای ابطال رأی ۴۰ میلیون نفر مطرح شد. بنده با اینها خیلی مماشات کردم اما بنا بر این نبود که گوش کنند. من واقعأ نمی‌دانم خسارت‌های ۸۸ که هنوز جبران نشده، تا کی جبران می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات