حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ ٱللَّهُ مَثَلًا کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِى ٱلسَّمَآءِ تُؤْتِىٓ أُکُلَهَا کُلَّ حِینِۭ بِإِذْنِ رَبِّهَا (سوره ابراهیم، آیات ۲۴، ۲۵)

یکی از یادگارهای ماندگار امام راحل (ره) تشکیل شجره طیبه بسیج است و به فرموده ایشان: بسیج شجره طیبه درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

این نهاد با برکت، پویا و جان برکف، همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، عرصه‌های فرهنگی، خدمت رسانی به مناطق محروم، تأمین امنیت و بسیاری دیگر از عرصه‌های جهادی کشور به عنوان نیرویی پیشتاز در تمامی صحنه‌های حساس نقش آفرینی کرده است.

کارنامه درخشان بسیج در تقدیم شهدای گرانقدر به اسلام و نظام اسلامی و به ویژه شهدای مظلوم اغتشاشات اخیر، بار دیگر عزم و اراده راسخ این نهاد مردمی و انقلابی در دفاع از کیان ایران اسلامی و منکوب کردن دشمنان این نظام مقدس را بر همگان آشکار کرد.

دشمنان و فریب خوردگان بدانند که حمله به نیروهای مظلوم و خدمتگزار بسیج نه تنها هیچ گونه خللی در عزم و اراده این نیروی مقدس در خدمت به ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد، بلکه این خون‌های به ناحق ریخته، نهال این درخت تناور را آبیاری کرده و ان شاء الله شاهد بالندگی هر چه بیشتر شجره طیبه بسیج در عرصه‌های مختلف کشور خواهیم بود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ و جهادگر بیت الاحزان که همگی دارای روحیه بسیجی هستند، هفته بسیج را به تمامی دلاوران این نهاد پاک انقلابی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون جهت این نیروی خدوم و جان برکف در سایه عنایات حضرت صاحب الامر(عج) خواستارم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات