انتخاب واحد ترم اول آموزشی بیت الاحزان آغاز شد
حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان آز آغاز نام نویسی ترم اول آموزشی شعب مؤسسه بیت الاحزان خبر داد

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان از آغاز انتخاب واحد آزمون پایانی ترم اول شعب مؤسسه بیت الاحزان در سراسر کشور خبر داد.

وی با بیان این که مؤسسه بیت الاحزان هر ساله دو آزمون سراسری طی دو ترم تحصیلی برگزار می‌کند گفت: طبق تقویم آموزشی مؤسسه آزمون ترم اول شهریور ماه هر سال برگزار می‌شود ولی در سال جاری با توجه به مصادف شدن با ایام اربعین حسینی تاریخ برگزاری آزمون به ۲۱ مهرماه تغییر کرد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور گفت: در این آزمون که مهلت انتخاب واحد آن از ابتدای ماه جاری آغاز شده و تا بیستم شهریورماه ادامه خواهد داشت، تاکنون بیش از ۲۱۰۰ نفر از ۹۰ شعبه حضوری و مرکز مجازی مؤسسه نام نویسی کرده‌اند.

شاهسونی تعداد مقاطع آزمون سراسری بیت الاحزان را مقطع رشته عنوان کرد و گفت: آزمون رشته حفظ در ۱۳ مقطع برگزار می‌شود که حفظ نیم جزء اول جزء ۱ و نیم جزء دوم جزء ۳۰ ویژه دانش آموزان ابتدایی و حفظ جزء ۱، جزء  ۳۰ و همچنین حفظ‌های ۳، ۶، ۹، ۱۲، ۱۵، ۱۸، ۲۱، ۲۴، ۲۷ و ۳۰ جزء ویژه تمامی مقاطع تحصیلی برگزار خواهد شد.

مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان با اشاره به سایر رشته‌های آزمون گفت: رشته مفاهیم در ۵ مقطع مقدماتی سطح ۱، مقدماتی سطح ۲، متوسطه، تکمیلی سطح ۱ و تکمیلی سطح ۲، رشته تدبر در ۴ مقطع اجزاء ۲۷، ۲۸، ۲۹ و ۳۰، رشته روخوانی و روانخوانی در دو مقطع سطح ۱ و سطح ۲، رشته تجوید در دو مقطع مقدماتی و تکمیلی و در رشته تثبیت در سه مقطع ۱۰ جزء، ۲۰، جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: طی طرح جدیدی که از دو سال پیش به منظور ایجاد انگیزه بیشتر و تشویق شعب آغاز کردیم، تمامی مقاطع رشته مفاهیم و همچنین مقاطع مقدماتی تا ۱۲ جزء حفظ قرآن را به صورت مجزا در قالب طرح قرآنی ایلاف محاسبه کرده‌ایم که طی آن به تعدادی از  قرآن آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی می‌شوند به قید قرعه هدایایی اهدا می‌کنیم که خوشبختانه از این طرح استقبال خوبی هم به عمل آمده است.

حجت الاسلام شاهسونی یادآور شد: پس از برگزاری آزمون و ثبت نمرات توسط بازرسین مؤسسه در سامانه محفوظ و انجام تصحیح نهایی توسط مرکز مدیریت، قرآن آموزان می‌توانند با وارد کردن شماره ملی و شماره همراه خود نسبت به دریافت گواهی الکترونیکی صادر شده از این سامانه اقدام نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات