مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور عتبات عالیات فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور عتبات عالیات فارس، اقدامات مؤسسه بیت‌الاحزان در تربیت حافظان قرآن را مصداق جهاد تبیین دانست و گفت: تربیت حافظان قرآن یک کار با عظمت است که در جامعه اسلامی ما شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور عتبات عالیات فارس روز گذشته، ۳۱ تیرماه در مراسم اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان که در شیراز برگزار شد، گفت: هرکس که به قرآن و اهل بیت(ع) متمسک باشد، قطعاً به صاحب نجات خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً قرآنیان با توجه و توسل به اهل بیت(ع) و عمل به آیات قرآن در این مسیر موفق و سربلند خواهند شد، افزود: قرآن حسن حصین و قلعه محکمی برای مقابله با تمام هجمه‌های دشمن اسلام است.

حاجی‌زاده قرآن را وسیله‌ای بسیار محکم و استوار برای هدایت انسان‌ها طبق آیات قرآن دانست و گفت: قرآن کریم التیام‌بخش آلام و دردهای بشری است و آنچه که قبل از قرآن عائد ما می‌شود شفا، سلامتی، امنیت، موفقیت و سربلندی دنیا و آخرت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور عتبات عالیات فارس از قرآن‌آموزان و حافظان و قاریان قرآن خواست خواست تا با قرآن بمانند و عامل به معانی و مفاهیم بلند قرآن کریم باشند و سپس افزود: سعی کنید با قرآن باشید و در این زمینه همواره پیشگام باشید.

وی در ادامه اقدامات مؤسسه بیت‌الاحزان در تربیت حافظان قرآن را مصداق جهاد تبیین دانست و گفت: تربیت حافظان قرآن یک کار با عظمت است که در جامعه اسلامی ما شکل گرفته است و بحمد الهی مؤسسه بیت‌الاحزان هم با روحیه جهادی مسئول آن از یک روستا فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون به رشد رسده است و طی ۲۱ سال فعالیت حافظان زیادی را تربیت کرده است.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه باید تمام مسئولان و متولیان فرهنگی و قرآنی در جامعه به خصوص دولتمردان و آموزش و پرورش به برنامه‌های قرآنی توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: انقلاب ما انقلاب معرفتی و قرآنی است لذا باید متولیان بیشتر از این‌ها برای فعالیت‌های قرآنی دلسوزی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور عتبات عالیات فارس اظهار کرد: دشمن برای مقابله با هویت دینی و اخلاقی ما سرمایه‌گذاری زیادی کرده است اما کسی می‌تواند در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کند که به مسائل قرآنی و معنوی توجه داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات