میزبان طرح ملی رحله در مروست یزد:
عباس یزدانی میزبان طرح ملی رحله در مروست یزد می‌گوید: برگزاری دوره‌های مختلف حفظ قرآن کریم از جمله طرح ملی رحله از مصداق بارز کار فرهنگی است و دغدغه‌ای که در این زمینه داشتیم باعث شد میزبان این طرح باشیم.

عباس یزدانی میزبان طرح ملی رحله در مروست یزد می‌گوید: برگزاری دوره‌های مختلف حفظ قرآن کریم از جمله طرح ملی رحله از مصادیق بارز کار فرهنگی است و دغدغه‌ای که در این زمینه داشتیم باعث شد میزبان این طرح باشیم.

یزدانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: خرسندیم در منطقه‌ای میزبان طرح ملی رحله هستیم که حفظ قرآن دغدغه اهالی آن است رویکردی که می‌تواند الگوی مناسبی برای همه باشد.

به گفته وی طرح ملی رحله برای دومین دوره است که در مروست برگزار می‌شود و حمایت اهالی این منطقه به خصوص روستای ترکان از این طرح بسیار چشمگیر است.

او موفقیت طرح رحله را در متنوع برگزار کردن آن دانست و گفت: با رویکرد رسمی صرف، نمی‌توان در طرح های شبانه روزی حفظ قرآن به موفقیت دست یافت و این امر باعث شد تصمیم بگیریم رحله امسال را به متنوع ترین شکل برگزار کنیم.

یزدانی ابراز امیدواری کرد با حمایت اهالی بتواند در آینده ای نزدیک میزبان دوره یک ساله حفظ قرآن نیز باشد.

وی اضافه کرد: خروجی مناسب و حصول نتیجه دلخواه از طرح های تابستانی حفظ قرآن منوط به استمرار آن است به این مفهوم که قرآن آموز بعد از اتمام دوره، نباید به حال خود رها شود رویکردی که لازم است مدیران و قرآن آموزان نیز به آن توجه جدی داشته باشند.

به گفته این میزبان، طرح ملی رحله تابستان جاری در خوابگاه دبیرستان سید الشهداء روستای ترکان از توابع مروست یزد برگزار می شود. این روستا از شهر مروست ۱۷ و تا شهر هرات ۳۷ کیلومتر فاصله دارد.

اشتراک در
اطلاع از
1 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

موفق وموید باشید….تبارک ا…