میزبان طرح ملی رحله در هویزه خوزستان خبر داد:
محمد حسن عفراوی میزبان طرح ملی رحله هویزه از تنوع بیشتر در برگزاری هشتمین دوره این طرح در هویزه نسبت به سال‌های قبل خبر داد

محمد حسن عفراوی میزبان طرح ملی رحله در شهرستان هویزه خوزستان گفت رویکرد ما در برگزاری طرح رحله در سال جاری بسیار گسترده‌تر از قبل است و به امید خدا قصد داریم علاوه بر کلاس‌های حفظ قرآن دوره‌های متنوع آموزشی و تربیتی را نیز برای خانواده‌های قرآن آموزان برگزار کنیم.

عفراوی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان ضمن تشریح برنامه‌های آموزشی طرح ملی رحله در شهرستان هویزه افزود: امسال ششمین سالی است که این طرح در هویزه اجرا می‌شود و خرسندم اعلام کنم استقبال از رحله هشتم در این شهرستان بسیار بالا بوده است ضمن اینکه سعی کرده‌ایم سطح کیفی برنامه‌های خودمان را در سال جاری ارتقاء بخشیم.

وی گفت: طرح رحله جاری در مدرسه شبانه روزی امام رضا (ع) هویزه برگزار می‌شود و جا دارد از آموزش و پرورش شهرستان، حوزه علمیه رضویه، سپاه پاسداران، و دارالقرآن شهرستان به خاطر همکاری در برگزاری این طرح ملی قدردانی کنیم.

او برگزاری کلاس‌های روخوانی و حفظ قرآن کودکان را از دیگر برنامه‌های بیت الاحزان در هویزه برشمرد و از همراهی ستاد طرح ملی رحله با برنامه‌های این شعبه قدردانی کرد.

میزبان طرح ملی رحله هویزه با اشاره به خیریه و مردم نهاد بودن این طرح گفت: جا دارد از تمامی مردم مؤمن و خیراندیش هویزه و همچنین نهادهای دولتی که جهت همکاری در برگزاری طرح اعلام آمادگی کرده اند تشکر کنم. همچنین از همکاران زحمتکش خودم که از ماه ها قبل زمینه‌های برگزاری طرح  را فراهم کرده اند کمال سپاس و قدردانی را دارم.

گفتنی است طرح ملی رحله حفظ جزء سی و سوره مبارکه بقره همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی ویژه نوجوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله است که هشتمین دوره آن در تابستان سال جاری به صورت شبانه روزی در بیش از ۳۷ نقطه کشور برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
3 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

موفق باشید

عالی-بسیار خوب-جزیتم خیرا-

ان شاءالله تعالی