یادواره ۳ شهید روستای لای خرمی از توابع استهبان فارس با حضور پرشور مردم و مسئولان و قرآن اموزان برگزار شد.

یادواره ۳ شهید روستای لای خرمی از توابع استهبان فارس با حضور پرشور جمعی از قرآن آموزان موسسه بیت الاحزان و مردم و مسئولان محلی شامگاه پنج شنبه در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان ، حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی مدیر مراکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم بیت الاحزان در این آیین که به همت پایگاه بسیج حافظان قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و حوزه مقاومت شهید بهشتی دهستان خیر برگزار شد، تکریم شهدا را امری مهم در مسیر حفظ نظام اسلامی دانست و گفت : همه ما مدیون شهدا هستیم چرا که امنیت مان را از آنها داریم پس تکریم از مقام این بزرگواران بر همه ما امری واجب است.

شاهسونی ادامه داد: روستای لای خرمی نزدیک به ۱۰ خانوار دارد و از این تعداد ۳ شهید بزرگوار به کشور اسلامی تقدیم داشته که خود نشان از اخلاص اهالی منطقه دارد امری که باعث شده موسسه بیت الاحزان مرکز حفظ شبانه روزی خود را در این روستا دایر کند.

وی افزود: موسسه بیت الاحزان امروز از سراسر ایران و حتی خارج از ایران قرآن آموز دارد که مایه بسی افتخار است امری که ما آن را از لطف خدا و خون شهدا می‌دانیم‌.

راوی این آیین حاج محمدرضا هاودی بود و مدیحه سرایی آن را نیز حجت الاسلام کیوانی به عهده داشت.

این آیین با اهداء لوح یادبود و تجلیل از خانواده های ۳ شهید روستای لای خرمی و شهید مدافع حرم حاج محسن الهی خاتمه یافت.

مرکز حفظ شبانه روزی قرآن کریم امام حسن مجتبی( ع ) با نزدیک به ۱۵ سال سابقه در تربیت حافظان قرآن در روستای لای خرمی از توابع استهبان در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات