ثبت نام دوره‌های آنلاین حفظ مجازی قرآن کریم تحت نظر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه تهران آغاز شد.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، از راه اندازی کلاس‌های حفظ مجازی قرآن کریم تحت مدیریت بیت الاحزان تهران خبر داد.

وی با اشاره به همه‌گیری کرونا در سطح کشور و تعطیلی بسیاری از کلاس‌های حضوری گفت: پیش از شیوع کرونا کلاس‌های حفظ تلفنی را در مقیاس جزئی آغاز کرده بودیم که با تعطیلی کلاس‌های حضوری کلاس‌های تلفنی چند برابر شد. اما با فراهم شدن برخی زمینه‌ها توسط بیت الاحزان شعبه تهران و تجربه برگزاری کلاس‌های آنلاین در مؤسسه پیام غدیر تهران، ثبت نام کلاس‌های آنلاین حفظ مجازی در فضای اینترنت را نیز آغاز کردیم.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در خصوص شکل برگزاری کلاس‌ها افزود: قرآن آموزان پس از ثبت نام در سایت مؤسسه به گروه‌هایی تقسیم می‌شوند و سه روز در هفته از طریق ارتباط تصویری آنلاین دو نفره با استاد نسبت به تحویل محفوظات اقدام می‌کنند. اما در شروع روز کلاس عمومی آنلاین با حضور تمامی قرآن آموزان و استاد برگزار و اساتید دوره نکات هر روز شامل حفظ جدید و نکات تجویدی و تفسیری و سایر برنامه ها را به قرآن آموزان انتقال می‌دهند.

حجت الاسلام شاهسونی تشکیل گروه‌های هم اندیشی در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های این دوره برشمرد و گفت: در این گروه‌ها نکات مهم دروس شامل نکات تجویدی، تفسیری، مفاهیم، لغات، انگیزشی و سایر نکات مورد نیاز قرآن آموزان به صورت مستمر قرار داده می‌شود و قرآن آموزان به این ترتیب ارتباط مستمری با یکدیگر و اساتید خواهند داشت.

مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان طول هر ترم را سه ماه عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان از هر گروه سنی و جنسیتی و با هر سطح از سواد و محفوظات قرآن کریم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir نسبت به نام نویسی در کلاس‌های آنلاین حفظ مجازی اقدام نمایند.

جهت آشنایی بیشتر با دوره، آگاهی از جزئیات و نام نویسی بر روی این لینک کلیک نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات