اطلاعات شعبه صحرا رود موسسه بیت الاحزان

شعبه صحرا رود در سال ۱۳۸۱ در استان فارس شهرستان فسا بخش مرکزی شروع به کار نموده است .این روستا ۵۵۰۰ نفر جمعیت دارد.در این شعبه از سال تاسیس تا کنون ۳۰۰ نفر برادر و ۷۰۰ نفر خواهر قرآن را فرا گرفته اند که از این تعدا ۱۳ نفر از خواهران و یک نفر از برادران موفق به حفظ کل قرآن کریم گردیده اند.

رشته های فعال این شعبه عبارتند از:۱:حفظ ۲:روخوانی ۳:مفاهیم ۴:تجوید ۵:تدبر ۶: مهد ۷:مکتب

تعداد قرآن آموزان در هر رشته عبارتند از:رشته حفظ:۲۰ نفر،رشته روخوانی ۱۵ نفر،رشته مفاهیم ۲۰ نفر،رشته تجوید ۱۵ نفر،مکتب ۵۰ نفر، مهد ۲۰ نفر.

شرایط ثبت نام در هر رشته:در رشته حفظ تسلط به روخوانی و گذاراندن دوره روخوانی و مفاهیم و تجوید در سایر رشته ها تسلط به روخوانی می باشد

حضور به موقع و منظم در کلاسها و رعایت شئونات اخلاقی و پوششه اسلامی و پرداخت به موقع شهریه و پر کردن فرم مخصوص مکتب از قوانین این شعبه می باشد که امید است با اجرای این قوانین تحولات خوبی در عرصه کلام وحی برداشته شود.

یکی از مهم ترین اهداف این شعبه نشر و گسترش مفاهیم عالیه قرآن کریم و معارف ناب اهل بیت عصمت و طهارت می باشد که از خداوند تبارک و تعالی برای موفقیت این عزیزان توفیقات را مسئلت داریم.

فعالیت های فرهنگی شعبه صحرا رود:

برگزاری تمام مراسمات ملی و مذهبی شامل اعیاد و جشن ها و عزاداری ها و شرکت قرآن پژوهان در مسابقات،بزگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی و…

از جمله افتخارات این شعبه کسب مقام دوم مسابقات قرآن در شهرستان استهبان در حفظ ۲۰ جزء می باشد و خانم ها سعیده شاهین و مریم باقری پور و هاجر علی پور در سال ۸۹ موفق به کسب این مقام شده اند که از خداوند متعال سلامتی و موفقیت این بزرگواران را خواستاریم.

و کادر اجرایی این شعبه ۹ نفر می باشد که اکثرا با امکانات روز آشنایی دارند.

آدرس:

استان فارس،شهرستان فسا،بخش مرکزی،روستان صحرا رود ،خیابان شهداء،بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها.

تلفن:۰۷۳۱۲۲۳۳۱۵۹ — ۰۹۱۷۹۳۴۷۶۸۴ –۰۹۱۷۱۳۴۵۹۶۷

در پایان از خداوند متعال برای سلامتی این برزگواران که در جهت اعتلای فرهنگ ناب محمدی تلاش می کنند سلامتی و موفقیت را خواستاریم .برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام صلوات.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات