آیت الله حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز صبح امروز از مدرسه شبانه روزی حفظ و مفاهیم یکساله کل قرآن کریم حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، آیت الله حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز صبح امروز از مدرسه شبانه روزی حفظ و مفاهیم یکساله کل قرآن کریم حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) بازدید کرد.

در این بازدید که به دعوت مؤسسه بیت الاحزان صورت گرفت آیت الله حیدری پس از گپ و گفت صمیمانه با قرآن آموزان مدرسه امام حسن مجتبی (ع) از فعالیت‌های مدرسه ابراز خرسندی کرد. از نکات جالب این بازدید می توان به گفت و گوی صمیمانه وی به زبان عربی با نوجوان لبنانی حاضر در این مدرسه اشاره کرد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه سفر، راهی مرکز مدیریت بیت الاحزان شد و با استقبال قرآن آموزان مدرسه شبانه روزی حضرت شاهچراغ (علیه السلام) شیراز و کارکنان مؤسسه، از این مرکز بازدید به عمل آورد.

گفتنی است حافظ کل شدن بیش از ۱۲۰ نفر از جوانان و نوجوانان خوزستانی در مؤسسه بیت الاحزان و سخنرانی در خصوص تبیین مبانی ولایت فقیه در بین کارکنان مرکز مدیریت و قرآن اموزان مدارس شبانه روزی، از دلایل سفر این عالم برجسته به مرکز مدیریت بیت الاحزان ذکر شده است.

یاد آور می شود مدرسه شبانه روزی امام حسن مجتبی (ع) در روستای لای خرمی از توابع شهرستان استهبان استان فارس واقع شده است و موفق به تربیت حافظان کشوری و بین المللی قرآن کریم نظیر مجتبی فرد فانی (نفر اول مسابقات بین المللی تهران) و نوید رزمجو (حائز رتبه های متعدد کشوری) در این مدرسه موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند. هم اکنون نیز قرآن آموزان حاضر در این مدرسه از ابتدای سال تحفیظ ۹۵- ۹۶ موفق به حفظ ۲۵ جزء از قرآن کریم شده اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات