مدیر شعبه جدید مؤسسه بیت‌الاحزان در تهران با اشاره به اینکه کلان‌شهر‌های ما از جهاتی محروم هستند زیرا جوانان در معرض هجمه‌های فرهنگی هستند از شروع به کار این شعبه در جوار حرم حضرت «عبد‌العظیم حسنی(ع)» خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس اولین شعبه «مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)» در  استان تهران راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام «مختار نوبختی» مدیر شعبه مؤسسه بیت‌الاحزان شهر ری در گفت‌ و گو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: اولین شعبه مؤسسه بیت‌الاحزان در شهر ری و در جوار حرم نورانی حضرت «عبد‌العظیم حسنی (علیه السلام)» راه‌اندازی شد و کلاس‌های آن هم آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به ۱۷ سال فعالیت مؤسسه در حوزه ترویج فرهنگ قرآن کریم اظهار داشت: «مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)» پیش از این تنها در مناطق محروم فعالیت‌ می‌کرد و شعب این مؤسسه در بسیاری از شهر‌ها و روستا‌های محروم کشور گسترش یافته است، اما اخیراً به این نتیجه رسیده‌ایم که کلان‌شهر‌های ما از جهاتی محروم هستند زیرا جوانان در معرض هجمه‌های فرهنگی هستند از این رو نیاز است در شهر‌های بزرگ هم شعبی راه‌اندازی شود.

نوبختی در خصوص شعبه جدید مؤسسه در تهران اظهار داشت: این شعبه با همت یکی از خیران در ساختمانی سه طبقه به نشانی؛ شهر ری، خیابان فداییان اسلام دایر شده و در ابتدای کار کلاس‌های خواهران و نونهالان در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم راه‌اندازی شده است.

مدیر شعبه شهر ری مؤسسه بیت‌الاحزان از راه‌اندازی کلاس‌های برادران در روز‌های آینده خبر داد و گفت: برای برادران در گام نخست کلاس‌های روخوانی ‌و روان خوانی و حفظ در نظر گرفته شده که این کلاس‌ها طی روز‌های آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی در خصوص شعبه بعدی مؤسسه در تهران گفت: تلاش ما بر این است که شعبه بعدی مؤسسه را در حوالی خیابان پیروزی راه‌اندازی کنیم و امیدواریم با کمک خیران قرآنی این هدف به زودی محقق شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات