کسب مقام های نخست مسابقات دوره ای حفظ قرآن کریم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان و بلوچستان توسط قرآن آموزان مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه دلگان

قرآن آموزان بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه دلگان، مقام های نخست مسابقات دوره ای حفظ قرآن کریم کمیته امداد امام خمینی (ره) را به خود اختصاص و ۳ نفر از آن ها به مرحله کشوری مسابقات قرآن کمیته امداد راه یافتند.

سرکار خانم سبزیان مسؤل شعبه دلگان بیت الاحزان در گفتگویی از موفقیت قرآن آموزان این شعبه سخن گفت و اعلام کرد: در این مسابقا ت که با حضور ۶۰ نفر از نوجوانان و قرآن آموزان مقاطع راهنمایی و دوره دبیرستان در استان سیستان و بلوچستان و در شهر زاهدان برگزار شد، سرکار خانم مرضیه رئیسی فرد و خانم مریم بامری، در (حفظ جزء ۲۹)  و خدیجه عبداللهی در مقطع (حفظ جزء ۲۸) مقام های اول این مسابقات را کسب کردند.

این حافظ و استاد قرآن ادامه داد نفرات برگزیده این مسابقات به مرحله کشوری راه یافته و امیدوار است در مرحله کشوری که امروز در شهرستان بیرجند در حال برگزاری است حفاظ بیت الاحزان نیز موفق باشند.

بیت الاحزان حضرت زهرا (س) شعبه دلگان که از سال ۱۳۸۶ و با مساعدت های امام جمعه این شهرستان راه اندازی شد هم اکنون با دارا بودن ۱۱ شعبه در شهر و روستا های اطراف شهرستان دلگان ۲۰ حافظ کل قرآن تربیت و ۳۰۰ قرآن آموز را جذب نموده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات