به گزارش روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) همزمان با هفته قرآن در شهرستان استهبان کتابت کل قرآن کریم توسط 303 نفر از خادمان، علاقمندان و حافظان قرآن در مدت 3 ساعت انجام خواهد شد.

 

مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری این مؤسسه ضمن اظهار امیدواری برای گنجاندن این  مهم در تقویم کشور و برگزاری این مراسم معنوی در یک روز خاص و در سراسر کشور، عنوان کرد: بیت الاحزان حضرت زهرا (س) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان در روز ۱۴ آّبان ماه این طرح را اجرا خواهندکرد.

سردبیر نشریه قرآنی نورالثقلین هدف از برگزاری این طرح را ایجاد شور و هیجان عمومی در جامعه و خلق حماسه ای قرآنی برای تشویق مرم جهت گرایش به فرهنگ اسلام ناب محمدی دانست.

شهسوار اظهار کرد: برای عموم مردم شرکت در طرح کتابت قرآن آزاد است و همه می‌توانند از این توفیق و فرصت معنوی بهره‌مند شوند.

وی افزود: برای هر کدام از داوطلبان کتابت قرآن دو صفحه از این کتاب آسمانی مشخص خواهد شد که از روزهای قبل تمرین خود را برای تسلط و روان نویسی آغاز خواهند کرد تا ان شاءالله در آخرین روز از هفته قرآنی در استهبان (۱۴ آبان) آمادگی انجام کتابت را داشته باشند.

شهسوار خاطرنشان کرد: اسامی نگارندگان هر صفحه در لیستی مشخص ثبت خواهد شد و دست نوشته آنها نیز در نهایت به صورت کتاب، صحافی شده و ان شاءالله به موزه اهداء خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات