همزمان با میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و زن، کارگاه آموزشی مسائل خانواده با حضور دکتر اجاقی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان، در این کارگاه یک روزه که با مجلس جشن همراه بود ۵۰۰ نفر از حافظان، کارکنان و قرآن پژوهان بیت الاحزان و عموم مردم علاقمند شرکت داشتند.

این مجلس با قرائت قرآن توسط خانم محبوبه جعفری از حفاظ مؤسسه آغاز شده و پس از آن دکتر اجاقی به ایراد سخنرانی پرداخت.

دکتر اجاقی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران مؤسسه بیت الاحزان به نکاتی راجع به تربیت قرآنی فرزند پرداخت و افزود: اگر بخواهیم فرزندانمان را صحیح تربیت کنیم باید به فرامین قرآنی و دستورات الهی عمل کنیم.

این روانشناس و مشاور مسائل خانواده همچنین به ذکر مواردی راجع به انتخاب همسر، ازدواج موفق، همسرداری، ارتباط والدین با فرزندان و … پرداخت و در پایان به سؤالات حاضرین پاسخ گفت.

در ادامه مراسم حاضرین با اجرای گروه تواشیح دبیرستان علوم و معارف صدرا پیرامون فضائل حضرت زهرا (سلام الله علیها) به وجد آمدند و پس از آن خانم دانشور، از حافظان مؤسسه به اجرای مولودی خوانی پرداخت.

در پایااین مراسم جشن از برندگان مسابقه کتاب خوانی میهمانی از ملکوت ”احادیثی از حضرت زهرا (سلام الله علیها)” با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات