به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) پایگاه بسیج این موسسه امروز 8 آبان با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منطقه خیر استهبان افتتاح شد.

 

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول موسسه برگزار شد، وی ضمن عرض خیر مقدم به فرمانده سپاه بنوان، از اینکه سپاه استان با راه اندازی بسیج حافظان قرآن بیت الاحزان موافق کرده است ابراز خرسندی نمود.

در این مراسم، جناب سروان شاهسوندی الاصل، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنوان خیر گفت تمامی برنامه هایی که لازم است در بسیج اجرا شود اعم از برنامه های فرهنگی، امر به معروف و نهی از منکر، حلقه های شجره طیبه صالحین – که خواسته مقام عظمای ولایت است – تمامی این موارد عملا در کنار فعالیتهای قرآنی این موسسه د رحال اجرا بوده است. وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل پایگاه حافظان، این برنامه ها به صورت گسترده و منسجم تر برگزار شود.

 در این نشست که در ساختمان موسسه مرکزی برگزار شد، اعضای شورای پایگاه نیز مشخص شدند.

شایان ذکر است موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) که دارای پنج مدرسه شبانه روزی حفظ وتفسیر یک ساله قرآن کریم  در استان های فارس و آذربایجان شرقی است، هرساله صدها نفر از جوانان و نوجوانان علاقمند به قرآن را جذب و این عزیزان پس از یک سال، کل قرآن را حفظ کرده و راهی شهر و محل اقامت خود می شوند.

یاد آور می شود تاکنون ۸۵۰ نفر در این موسسه، موفق به حفظ کل قرآن کریم و بیش از بیست هزار نفر نیز موفق به حفظ یک جزء به بالا شده اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات