مدیر مؤسسه قرآنی بیت الاحزان معزآباد جابری شهرستان خرامه گفت: حضور خواهران حافظ قرآن در راهپیمایی 22 بهمن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشانگر تبعیت از ولایت فقیه بود.

 

هدایت معتضدیان مدیر مؤسسه قرآنی بیت الاحزان معزآباد جابری شهرستان خرامه  در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه  اظهار داشت: آنجا که دشمنان داخلی و خارجی تمامی تلاششان را در جهت دلسرد نمودن مردم از حضور در صحنه های دفاع از انقلاب نمودند و یقین داشتند که امسال در ۲۲ بهمن حضور کمرنگ مردم دل زخم خورده شان را التیام خواهد بخشید اما مردم با حضور خود تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

وی افزود: بحمدلله مردم مؤمن روستای معزآباد جابری  همچون مردم دیگر شهرهای کشور با درک بالای خویش ثابت نمودند که هیچ تحریم و محدودیت و فشاری آنها را از عشق به ولایت و دفاع از نظام و ارزش های اسلامی باز نخواهد داشت و بیش از پیش فتنه گران و دشمنان همیشه ناامید نظام را مأیوس و عصبانی نمودند.

معتضدیان ادامه داد: خواهران قرآنی این مؤسسه همیشه در صحنه های مهم نظام و انقلاب به نقش آفرینی می پردازند و در راستای در هم شکستن هجمه های دشمنان نظام و انقلاب ما و دنیای استکبار نقش بسزایی داشته اند.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت الاحزان معزآباد جابری حضور حداکثری و آگاهانه خواهران و برادران در راهپیمائی ۲۲ بهمن  در راستای پیش برد اهداف قرآنی در نظام و انقلاب ما بر شمرد و گفت: مؤسسه قرآنی بیت الاحزان در سال حماسه سیاسی  با سر دادن شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” نفرت همیشگی خود را از این جهانخواران و جنایتکاران به جهانیان نشان دادند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات