مدیر بیت الاحزان شعبه تبریز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان حضرت زهرا(س) از برگزاری مسابقه سراسری نامه ای به حضرت زهرا(س)  خبر داد

یوسف انوری، مدیر مدرسه حفظ قرآن کریم امام رضا (ع) و بیت الاحزان شعبه تبریز، هدف از برگزاری این مسابقه را توجه بیشتر و زنده نگاه داشتن یاد و نام اهل بیت (ع)، ایجاد روحیه انس و مودت به اهل بیت (ع) و ایجاد بسترهای تعامل سایر شعب با یکدیگر عنوان نمود.

وی در این گفتگوی صمیمانه، ضمن شرح خاطراتی از سال ۱۳۷۸ و زمانی که مدیریت مجموعه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) به عهده او بود بیان کرد در آن سال ها نیز مسابقه ای با عنوان  «نامه ای به امیر المومنین (ع)» در مؤسسه برگزار شد که کمک های معنوی فراوانی برای مؤسسه در پی داشت.

همچنین برگزاری مسابقات «شیعه شناسی» در سال ۱۳۸۶ و «شبهات وهابیت» در سال ۱۳۸۹ با شرکت بیش از ۴۰۰۰ نفر همراه با اهدای جوایز نفیس از جمله سفر کربلای معلی، سفر به سوریه و مشهد مقدس و..  در دوره ای که وی مدیریت بیت الاحزان شعبه قم را به عهده داشته است دیده می شود.

وی عنوان کرد: به بیست نفر از برترین های این مسابقه، جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

وی در مورد نحوه ارسال دلنوشته ها، به شعبه تبریز افزود: ارسال آثار می بایست از طریق ایمیل Emamreza101@gmail.com و یا به صورت دست نوشته و صرفا در برگ A4 – از طریق پست – به آدرس تبریز، خیابان حجّتی، کوچه باغ حکیم، فرعی سوم، پلاک۱۷، مؤسسۀ قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه تبریز ارسال شود.

این فعال قرآنی همچنین اضافه کرد: بر آن هستیم تا آثار برگزیده را در قالب یک کتاب گردآوریم تا ان شاءالله در آینده نزدیک در مجموعه موزه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) نگاهداری شود.

یوسف انوری  شرکت برای عموم مردم و تمامی علاقمندان از سراسر شعب بیت الاحزان را در این مسابقه آزاد دانست و افزود تمامی شرکت کنندگان می بایست دلنوشته های خود را به آدرس فوق ارسال نمایند.

مدیر مدرسه شبانه روزی امام رضا (ع) تأکید کرد مهلت ارسال آثار تا ۹۳/۱/۱۵ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات