همزمان با سالروز شهادت یگانه دختر رسول الله، فاطمه زهرا (س) و به روال سال های گذشته، مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) مراسم شام غریبان آن بانوی بزرگوار را برگزار کرد.

همزمان با سالروز شهادت یگانه دختر رسول الله، فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و به روال سال های گذشته، مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) مراسم شام غریبان آن بانوی بزرگوار را برگزار کرد.

در این مراسم که با حضور بیش از یک هزار نفر از حافظان و کارکنان مؤسسه و عموم مردم مشتاق و علاقمند از دهستان خیر و شهرستان قرآنی استهبان برگزار شد حجت الاسلام مهدی همتی از حفاظ و اساتید مدرسه شبانه روزی به بیان حقایقی راجع به مسئله بیت الاحزان و غم و اندوه حضرت زهرا (سلام الله علیها) بعد از هجران نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) پرداخت.

حجت الاسلام همتی با برشمردن ظلم هایی که از ابتدا به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) شده، به مظلومیت این خاندان، علی الخصوص حضرت علی و حضرت زهرا (علیهم السلام) اشاره کرد و به فلسفه تشکیل بیت الاحزان در زمان حضرت زهرا (سلام الله علیها) پرداخت.

این فعال قرآنی هم چنین مسئله ولایت و اطاعت بی چون و چرای حضرت زهرای اطهر (سلام الله علیها) از ولی زمان خود را تشریح کرد و حاضران را به ارتباط هرچه بیشتر با قرآن و ولایت دعوت کرد.

پس از سخنرانی، برنامه مداحی و ذکر مصیبت حضرت زهرا (سلام الله علیها)  توسط حاج مسعود صنوبر از حافظان مدرسه شبانه روزی اجرا شد و در پایان عزادران فاطمی شام را مهمان سفره حضرت بودند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات