همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا (علیهما السلام) مراسم جشنی در بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، شعبه استهبان برگزار شد.

 

 

مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا (علیهما السلام)  با حضور ۱۵۰ نفر از قرآن پژوهان و افراد سطح شهر در محل بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه استهبان برگزار شد.

 ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان، سرکار خانم فاطمه مصلح تلاوت شد.

 سپس سرکار خام جعفری، استاد حوزه علمیه الزهرا (سلام الله علیها)  ضمن تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت علی و حضرت زهرا(علیهماالسلام) مطالبی راجع به زندگی حضرت زهرا(س) و مهارت های لازم جهت زندگی موفق بیان کرد.

وی عنوان کرد: حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) دو همسر نمونه و الگو بودند که مانند آنها در زیر این دنیا نیامده و نخواهد آمد، زیرا امیرالمؤمنین، وصی خاتم و امام موحدین و بزرگ دین و رهبر مومنین و معصوم از هر گونه خطا و لغزش و اشتباه بود و فاطمه اطهر هم صدیقه کبری و دختر رسول خدا و بانوی زنان عالم بود و طاهر و مطهر از هرگونه پلیدی و معصوم از هر گناه و خطا.

آن دو از یک نور بودند و از  دریای رحمت و لطف رسول خدا سیراب می‏ شدند. لذا زندگانی کوتاه آنها سراسر عشق و محبت و صفا و وفا و کرامت و عزت و گذشت و دلدادگی بود و هرگز کوچکترین اختلافی با هم نداشتند.

و در ادامه با حضور سرکار خانم ساجدی، مدیر سابق حوزه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) مشاوره ازدواج انجام شد و حاضرین سؤالاتی راجع به وظایف متقابل زوجین، مهریه، برخورد پدر و مادر در مقابل فرزندان و … مطرح کردند و پاسخ های مربوطه خود را دریافت کردند.

سپس در ادامه مراسم از قرآن پژوهان حفظ تخصصی که تا کنون موفق به حفظ ۳ جزء قرآن کریم شده بودند تجلیل شد.

  در پایان مراسم سرکار خانم فاطمه سادات معزی،از قرآن پژوهان حفظ تخصصی  به اجرای برنامه مولودی خوانی پرداخت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات