به دنبال تدوین سند چشم انداز مؤسسه در سال 1400، طی حکمی مدیریت جدید کارگاه خیاطی آرامش منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، جلسه تودیع آقای هادی شاهی و معارفه آقای جواد شاهسونی به سمت مسئول کارگاه خیاطی آرامش برگزار شد.

کارگاه خیاطی آرامش از سال ۸۸ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نموده و طی این ۵ سال تولید و توزیع لباس های مهد، پیش دبستانی و دبستان جهت نوآموزان قرآنی و فرم ویژه کارکنان مؤسسه را در دستور کار خود داشته است.

جواد شاهسونی، مسئول جدید کارگاه خیاطی آرامش در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه بیت الاحزان بیان کرد: در راستای سند چشم انداز مؤسسه در سال ۱۴۰۰، کارگاه خیاطی در نظر دارد با رویکرد ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی، توزیع لباس های اسلامی و مذهبی جهت حافظان قرآن و عموم مردم تولید و عرضه کند.

وی در تکمیل این خبر افزود: بر اساس اولویت بندی تدوین شده در سند چشم انداز مؤسسه، تولید صد هزار دست لباس اسلامی تا پایان سال ۱۴۰۰ و هم چنین تولید لباس فرم مهد، پیش دبستانی و دبستان های قرآنی مؤسسه با رویکرد متحد الشکل بودن از اهم برنامه های کارگاه در دوره مسئولیتی جدید خواهد بود.

مسئول کارگاه خیاطی آرامش در پایان اذعان داشت: در نظر داریم طی برنامه های مدون و در راستای هدف گذاری های مؤسسه، تولید و توزیع مد و لباس ر ا در جامعه ایران و در چشم اندازی دورتر در سطح جهان اسلام داشته باشیم.

لازم به ذکر است است جواد شاهسونی از کارکنان سابق مؤسسه مرکزی بوده و در بخش هایی چون مسئول دفتری، مهندس ناظر اراضی کشاورزی و کارشناس حقوقی پرونده های مؤسسه سابقه خدمت داشته است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات