عصر روز گذشته آیت الله دکتر احمد بهشتی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری از مدارس شبانه روزی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) بازدید کرد.

عصر روز گذشته آیت الله دکتر احمد بهشتی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری از مدارس شبانه روزی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) بازدید کرد.

لحظاتی پس از ورود آیت الله دکتر احمد بهشتی، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) ضمن خیر مقدم به آیت‌الله دکتر احمد بهشتی، حضور وی در بین قرآن آموزان مدارس شبانه روزی بیت الاحزان را یک افتخار برای مؤسسه و قرآن آموزان دانست و خطاب به قرآن آموزان متذکر شد: شما می‌توانند از رهنمودهای این دانشمند و عالم عالیقدر برای آینده دینی و علمی استفاده کنید. شاهسونی همچنین از حمایت های بی دریغ دکتر بهشتی در راه گسترش برنامه های قرآنی بیت الاحزان تجلیل و تشکر نمود.

عضو هئیت امناء دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در دیدار از مدرسه شبانه روزی خواهران با ایراد سخنانی از ضرورت توجه ویژه به حفظ و تفسیر قرآن در جامعه فعلی و از عشق به قرآن سخن گفت. وی از حضور در میان جوانان پاک و بی آلایش که تمام وقت خود را صرف شناخت قرآن کریم می کنند، اظهار خرسندی و عنوان کرد: فعالیت های قرآنی بیت الاحزان چشمگیر و بی نظیر و روز به روز در حال گسترش است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با این عنوان که برای حفظ قرآن، عشق به قرآن یک اصل است بیان کرد: آن چه برای بشر ارزش دارد کارهایی است که از روی میل و رغبت و اختیار انجام می دهد و زمانی که اختیار با عشق عجین شود آن زمان ارزشمندی عمل آشکار می گردد.

دکتر بهشتی همچنین افزود: عشق به قرآن و عشق به حق و حقیقت، انسان را می سازد و به انسان عزت می بخشد.

در ادامه دکتر بهشتی برای بازدید از مدرسه شبانه روزی برادارن در جمع قرآن آموزان حاضر شد و طی سخنانی  تصریح کرد: ان شاء الله شما منشاء تحولات مفیدی در جامعه خواهید بود، شماها در آینده الگوی جامعه و جوانان خواهید بود پس مراقب رفتار و کردار خود باشید و در سال های آتی که رسالت ترویج قرآن را برعهده گرفتید با نرم خویی و مهربانی مفاهیم و تعالیم قرآنی  را به قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان به علوم قرآنی بیاموزید تا آموزه های قرآن بهتر و بیشتر در قلب آنان نفوذ کند.

وی در مدرسه شبانه روزی برادران خطاب به قرآن آموزان برادر گفت: آینده و گسترش فرهنگ قرآن کشور در دست‌های شما قرار دارد و شما عزیزان با نشر و بسط قرآن کریم، جامعه را به سوی رستگاری و سعادت هدایت می‌کنید و این کار بسیار بزرگ و ارزشمند است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات