دوره مهارت افزایی مدیران قرآنی کشور با عنوان «اتقان» در مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس جمکران، با حضور 400 مدیر قرآنی از سراسر کشور، دقایقی قبل آغاز شد.

 

 به گزارش پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور«اتقان نیوز» دوره مهارت افزایی مدیران قرآنی کشور دقایقی قبل آغاز به کار کرد.

در روز اول از این همایش بعد از تلاوت قرآن کریم، حسن محمدی مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور ضمن خیر مقدم به مدعوین اهداف این دوره را تشریح کرد.

در برنامه امروز دوره مدیریت اتقان دکتر محمدعلی خواجه پیری راه‌کارهای استقلال مالی موسسات را تدریس خواهد کرد و حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی در خصوص مفهوم‌شناسی فعالیت‌های قرآنی به سخنرانی خواهد پرداخت.

همچنین در نوبت عصر این همایش حجت‌الاسلام و المسلمین صمصام‌الدین قوامی «مدیریت از منظر قرآن و اهل بیت» را تدریس خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت، در این دوره مهارت افزایی ۷۲۳ نفر از موسسات سراسر کشور ثبت نام نمودند که به خاطر کمبود فضای آموزشی و امکانات رفاهی، فقط ۴۰۰ نفر امکان حضور در این دوره را پیدا کرده اند.

شایان ذکر است، ۷۵ نفر از مدیران شعبه های موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) نیز متقاضی شرکت در این دوره بودند که فقط ۲۵ نفر از آنها گزینش شده و در این دوره حضور دارند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات