اعضای هیئت امناء، مدیر، مربی و معلمان قرآنی شعبه موسویه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) و همچنین تنی چند از فعالان قرآنی شهرستان جهرم با مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) دیدار و از مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن کریم بازدید نمودند.

 

 اعضای هیئت امناء، مدیر، مربی و معلمان قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) شعبه موسویه و همچنین تنی چند از فعالان قرآنی شهرستان جهرم با مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) دیدار کردند.

 در ابتدای این دیدار یکی از کودکان خردسال که موفق به حفظ چند سوره از قرآن کریم شده بود با بیان کودکانه خود و قرائت سوره حمد، آغازگر این نشست بود.

سپس حجت الاسلام شاهسونی ضمن تقدیر از این خردسال عنوان داشت: این قرائت نشان از امید و نشاط در شعبه موسویه بیت الاحزان است و آن را به فال نیک گرفت.

در این نشست حجت الاسلام شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه ضمن تشکر از زحمات فعالان و دست اندرکاران شعبه موسویه، سخنانی پیرامون اهمیت تدبر در قرآن به منظور دست یابی به مدینه فاضله بیان کرد.

شاهسونی با اشاره به حضور گسترده  و روحیه توام با نشاط در بین حافظان قرآن اظهار امیدواری کرد: با توجه به حضور گسترده علاقمندان به قرآن در شعبه موسویه، ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد تربیت حافظان کل قرآن کریم در این شعبه و دیگر شعبه های بیت الاحزان خواهیم بود.

وی با تشکر از همکاری مدیران شعبه های مؤسسه عنوان نمود: با توجه به نیاز جامعه برای گسترش فرهنگ قرآن کریم، موسسه ضمانت شغلی تمامی حافظان کل قرآن کریم که در مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) موفق به حفظ کل قرآن شوند را تضمین می نماید.

وی در ادامه افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج سبک زندگی قرآنی، ما آمادگی داریم تا در تحقق این آرمان،  آموزش و کمک های لازم  را به عموم مردم ارائه دهیم.

سپس آقای حضوری، مسئول بیت الاحزان شعبه موسویه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شعبه، نقاط ضعف و قوت، مشکلات و موانع موجود در راستای آموزش کلام وحی را یادآور شد.

در پایان خانم یزدانی معلم مهاجر قرآنی این شعبه نیز گزارشی از عملکرد آموزشی دو ساله این شعبه ارائه نمود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات