بیت الاحزان حضرت زهرا (س) امسال نیز به روال سال های گذشته مراسم شام غریبان شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) را با حضور مسئولان این مؤسسه، حافظان قرآن و اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می کند.

 

مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) امسال نیز به روال سال های گذشته مراسم شام غریبان شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را با حضور مسئولان این مؤسسه، حافظان قرآن و اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می کند.

در این مراسم پُر فیض و معنوی که در حسینیه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مسجد جامع روستای قرآن آباد برپا می شود فلسفه بیت الاحزان و عظمت و غربت خاندان اهل بیت (علیهم السّلام) توسط سخنران، تبیین و عزاداران در سوگ مصائب دُخت گرامی پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) به عزاداری خواهند پرداخت.

یادآور می شود سخنران این مراسم حجت الاسلام مهدی همتی و مداح حاج مسعود صنوبر از حافظان مدارس شبانه روزی بیت الاحزان خواهند بود.

با توجه به مزین بودن نام این مؤسسه به نام بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) یکی از اهداف مسئولان بیت الاحزان از برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه، پیاده نمودن فرهنگ دهه اول محرم در دهه فاطمیه می باشد که بحمدالله چند سال متوالی برگزار شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات