همزمان با چهارمین گردهمایی "حافظان قرآن، یاوران ولایت" با حضور آیت الله دکتر احمد بهشتی (نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری) از سایت قرآن آباد ایران رونمایی می شود.

 

به گزارش روابط عمومی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) این سایت توسط شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات پایگاه مقاومت بسیج  شهید شاهسونی طراحی و با مساعدت پایگاه مقاومت بسیج  شهید شاهسونی و همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای قرآن آباد ایران راه اندازی می شود.

مهدی شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) هدف از راه اندازی این سایت را معرفی هرچه بیشتر فعالیت های قرآنی و فرهنگی روستای قرآن آباد ایران عنوان کرد.

 این فعال قرآنی همچنین عنوان کرد: تلاش بر آن است تا قرآن آباد ایران اولین لبیک گو به ندای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن در ایران اسلامی باشد.

وی یادآور شد: در این گردهمایی آیت الله دکتر احمد بهشتی، عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان سخنران ویژه حضور می یابد.

شهسوار افزود: روستای محمدآباد پس از سال ها فعالیت قرآنی و فرهنگی به قرآن آباد ایران مشهور شده است، روستایی با ۱۳۰۰ نفر جمعیت از توابع شهرستان قرآنی استهبان استان فارس که هم اکنون با تربیت ۵۳ حافظ کل قرآن کریم و ۷۰۰ حافظ یک جزء به بالا کانون تجمع قرآن آموزان و فعالان قرآنی کشور شده است.

از ثمرات دیگر فعالیت های قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در این روستا تربیت ۳۶ روحانی می باشد.

همچنین گسترش موقوفات قرآنی در قرآن آباد، نیز نشان از حمایت مردم این روستا از فعالیت های مؤسسه بیت الاحزان دارد.

این فعال قرآنی در پایان عنوان کرد: همت خیرین این روستا به گونه ای است که احداث آشپزخانه مرکزی مدارس شبانه روزی و راه اندازی حوزه علمیه سفیران هدایت با جذب حافظان کل قرآن کریم  در این روستا در دستور کار مؤسسه قرار گرفته است.

چهارمین گردهمایی “حافظان قرآن، یاوران ولایت”  در روزهای  ۲۷  و ۲۸ اسفند ماه با حضور ۲۵۰ حافظ کل قرآن کریم در قرآن آباد ایران برگزار می گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات