انسیه سادات حسینی نوجوان 11 ساله از اتباع افغان که در تابستان سال جاری موفق به حفظ 11 جزء قرآن کریم در مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه قم شده است.

 

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

 به نام خدا بنده انسیه سادات حسینی ۱۱ساله از اتباع افغان، حافظ ۱۱ جزء قرآن کریم از مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه قم می باشم.

هدف شما از حفظ قرآن چیست؟

دوست دارم با حفظ قرآن قلبم را جلا ببخشم و این کتاب هدایتگر را برای همیشه در سینه خود داشته باشم که هدایت فقط با قرآن به دست می آید. دوست دارم آینده استاد قرآن شوم.

مشوقان شما چه کسانی بودند؟

 پدر و مادرم و استاد کریمیان- خیلی خوشحالم که خداوند به من توفیق داشتن پدر و مادری این چنین و استادی مهربان را داده است که با فراهم کردن آرامش باعث موفقیتم شدند، من ثواب تلاوت های خود را برای سلامتی این سه نفر هدیه می کنم.

نظرتان در مورد مؤسسه بیت الاحزان چیست؟

 مؤسسه از لحاظ ظاهری بی نهایت ساده است امکاناتش ضعیف است اما پشتکار استاید چشمگیر است. اسم مؤسسه هم خیلی زیباست. روش های پرسش و پاسخ و کلاسداری خیلی بی نظیره.

با برنامه ای که در پیش داری چه موقع حافظ کل قرآن می شوید؟

با برنامه ریزی که استاد کریمیان برایم کرده اند انشا الله ماه رمضان سال آینده -۹۳- حافظ کل قرآن می شوم.

نظرتان در مورد این که بقیه مؤسسات اتباع را ثبت نام آزمون ارشاد نمی کنند چیست؟

کار بسیار بدی است وقتی، همه خدای واحد، کتاب و دین واحد دارند مؤسسات نباید هیچ تبعیضی بین قرآن پژوهان بگذراند. چون حق الناس می شود.

نظر مادر انسیه سادات: ما با ثبت نام فرزندان در مؤسسه و اعتماد به استاد کمتر از سه ماه به نتیجه مطلوب رسیدیم وقتی پشتکار استادش را دیدم وظیفه خود دیدم که کنار فرزندم باشم. انسیه سادات حجاب عالی دارد خود را با سن کمی که دارد از هر نامحرمی می پوشاند و کلیه واجباتش را به موقع انجام می دهد. در پایان اجازه بدهید از استاد کریمیان به خاطر تلاش مستمرشان کمال تشکر را داشته باشم خداوند خیر دنیا و آخرت و سلامتی به ایشان عطا فرماید.

نظر استاد کریمیان: انسیه سادات الگوی کامل یک دختر مسلمان است. حجاب، اخلاق، نظم عالی دارد ایشان به بنده لطف دارند من فقط انجام وظیفه کرده ام. کاش روزی برسد که حق قرآن ادا شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

ماشالله به این دختر
کاش دختر های ما از ایشون یاد بگیرند

خدا را شاکرم که همچین دختری را عروس من کرده است