معلم قرآنی، مرحومه سمانه قاسمی فرزند خانم محمودی، مدیر داخلی شعبه گرفهلیان و از معلمان مهد و پیش دبستانی فهلیان و گرفهلیان (نورآباد ممسنی فارس) در حادثه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، معلم قرآنی، مرحومه سمانه قاسمی فرزند خانم محمودی، مدیر داخلی شعبه گرفهلیان و از معلمان مهد و پیش دبستانی فهلیان و گرفهلیان (نورآباد ممسنی فارس) در حادثه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.

سرکار خانم قاسمی متولد ۱۳۶۵ و حافظ ۵ جزء از قرآن کریم که از ابتدای تأسیس شعبه گر فهلیان (سال ۸۷) فعالیت خود را شروع کرد خدماتی چون تدریس روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، مربی گری کلاس های مهد و پیش دبستانی و مسئولیت امور مالی شعبه را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است این معلم جوان قرآنی دو روز پیش بر اثر حادثه تصادف جان خود را از دست داد.

به همین مناسبت حجت الاسلام شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم ‌الله‌ الرحمن ‌الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند؛ جناب آقای انصاری، مسئول محترم واحد نورآباد ممسنی

و خانواده محترم مرحومه مغفوره سمانه قاسمی

سلام علیکم؛

خبر درگذشت نابهنگام معلم قرآنی، مرحومه مغفوره سرکار خانم سمانه قاسمی موجب تأثر و تألم اینجانب و سایر اساتید، فعالان و خادمان قرآن کریم شد. از دست دادن گوهری گرانبها به نام معلم قرآن که فرزندان گوشه ای از این مرز و بوم را به انس و الفت با قرآن سوق داده است؛ بسیار دشوار و حزن انگیز است که البته این سرنوشت محتوم را مرهمی جز صبر نیست.

لذا اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان آن مرحوم به خصوص والده شریفه آن مرحومه سرکار خانم محمودی، که خود از فعالان عرصه  قرآن کریم است، از ایزد منان مسئلت دارم تا مرحومه مغفوره را همراه با اجداد طاهرینش غریق نور و رحمت نماید.

مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) این مصیبت را به قرآن‏ دوستان و همه اصحاب جامعه قرآنی به خصوص خانواده محترم آن مرحومه و مدیران، معلمان و خادمان قرآن کریم واحد نورآباد ممسنی تسلیت عرض نموده و برای آن معلم بزرگ از درگاه حضرت پروردگار آمرزش و رحمت و برای بازماندگان محترم او شکیبایی، تندرستی و پاداش نیکو مسألت می‌کند.

ان‌شاءالله مرحومه مغفوره سرکار خانم سمانه قاسمی که از مروجان فرهنگ قرآن کریم بود از شفاعت کلام نورانی وحی و آن حضرت بهره مند باشد.

                                                                                                                                                                                 مدیر مؤسسه

                                                                                                                                                                                 علیرضا شاهسونی

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات