حافظان قرآن مشغول به تحصیل در شعبه برادران دانشسرای باقرالعلوم ( علیه السلام) با شرکت در مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج موفق به کسب 6 رتبه ی برتر در سطح استان خراسان رضوی شدند.

حافظان قرآن مشغول به تحصیل در شعبه برادران دانشسرای باقرالعلوم ( علیه السلام) با شرکت در مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج موفق به کسب ۶ رتبه ی برتر در سطح استان خراسان رضوی شدند.

ابوالفضل نوابی مسئول آموزش دانشسرا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان بیان داشت: یکی از برنامه های آموزشی مهم دانشسرا، آماده سازی حافظان قرآن برای حضور در عرصه های مختلف تبلیغ قرآنی اعم از محافل و مسابقات قرآنی است که به همین منظور حافظان این مجموعه در مسابقات قرآنی بسیج شرکت کرده و موفق به کسب رتبه های برتر استانی شدند.

رتبه های برتر استانی :

۱.      نفر اول حفظ ۱۵ جزء مهدی کریم آبادی

۲.       نفر دوم رشته حفظ ۱۵جزء محمدصالح عیدی

۳.      نفر دوم رشته حفظ ۳۰جزء  مهدی شریفی

۴.      نفر دوم رشته حفظ ۳۰ جزء  امیرحسین مومن

۵.      نفر دوم رشته حفظ ۱۰جزء قرآن کریم سیدمحمد دعاوی

۶.       نفر اول رشته حفظ و ترجمه دعای ۲۰ صحیفه سجادیه ابوالفضل قنبری نژاد

لازم به ذکر است در سال تحصیلی گذشته نیز آقای مهدی سرحدی پورکریم از حافظان این مرکز موفق به کسب رتبه اول حفظ ۱۰جزء در مسابقات استانی اوقاف خراسان رضوی شد.

دانشسرای باقرالعلوم (ع) واقع در شهرستان گناباد خراسان رضوی واقع شده است. این مرکز با همکاری شعبه موسسه بیت الاحزان در شهرستان گناباد و حوزه علمیه امام محمدباقر (ع) بیدخت ایجاد شده و تنها مرکز شبانه روزی است که در سطح کشور دوره های تخصصی تثبیت و تکمیل محفوظات و دوره آمادگی دریافت مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث را برای حافظان قرآن برگزار می‌کند.

اطلاعات بیشتر:

برگزاری دوره یکساله تثبیت محفوظات و آمادگی کنکور ارشد برای اولین بار در شرق کشور

نتایج درخشان قبولی های دانشسرای باقرالعلوم درآزمون کارشناسی ارشد

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات