حافظ برادر مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی بیت الاحزان تهران و بیرجند موفق به حفظ ثلث از قرآن کریم شدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)،  ۳۰ حافظ برادر مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی بیت الاحزان تهران و بیرجند موفق به حفظ ثلث از قرآن کریم شدند.

بر اساس این گزارش همزمان با ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) جشن حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم حافظان مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن کریم حضرت ولی (عج) تهران و امام رضا (ع) بیرجند با حضور امام جمعه موقت بیرجند به میزبانی مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی امام رضا (ع) برگزار شد.

ابتدای مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط استاد کاتب، حافظ کل و استاد مرکز شبانه روزی بیرجند و اجرای برنامه حفظ توسط حفاظ مراکز شبانه روزی ولیعصر(عج) و امام رضا (ع) انجام شد.

مهمان ویژه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مختاری، امام جمعه موقت شهرستان بیرجند بود.
وی ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام و همچنین تبریک موفقیت حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، حفظ قرآن را امری ضروری برای همه آحاد مردم برشمرد و اظهار داشت فرصت پیش آمده، فرصتی طلایی است که باید قرآن آموزان آن را مغتنم شمرده و نهایت استفاده را ببرند.

این حافظ قرآن با بیان اینکه چند سالی است با موسسه بیت الاحزان آشنایی دارم، موسسه بیت الاحزان را موسسه ای پیشرو در امر حفظ قرآن برشمرد که با برنامه ریزی خوب و کار جهادی به این مهم دست یافته است.

برنامه پایانی این مراسم، برش و تقسیم کیک جشن حفظ ۱۰ جزء توسط امام جمعه موقت بیرجند و اساتید انجام شد.

یادآور می شود مرکز شبانه روزی امام رضا(ع) بیرجند هم اکنون ۱۷ قرآن آموز و مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی حضرت ولی عصر (عج) تهران نیز میزبان ۱۳ قرآن آموز در دوره نهایی می باشند و حافظان تهران در قالب اردوی آموزشی سیاحتی این جشن را میهمان مرکز بیرجند بودند.

خبر ارسالی: محسن قیصری، مسئول مراکز شبانه روزی امام رضا(ع) و حضرت ولی عصر (عج)

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات