با اعلام مدیر مسئول بیت الاحزان:
مهلت نام نویسی در دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم (ع) مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) تا 20 آبان ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)، از تمدید مهلت نام نویسی دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم (ع) این مؤسسه تا ۲۰ آبان ماه خبر داد.

بر اساس این گزارش وی با اشاره به اعتراض‌های شعب مؤسسه و حافظان قرآن کریم نسبت به زمان کوتاه جهت نام نویسی گفت: بر اساس درخواست‌های مکرر صورت گرفته، در شورای آموزش مؤسسه مصوب شد که مهلت نام نویسی در این مرکز تا بیستم آبان ماه تمدید شود.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور خاطر نشان کرد: دوره جدید دانشسرا به صورت دو ترم تحصیلی برگزار خواهد شد و قرآن آموزان در شش ماه نخست که ترم اول را تشکیل می‌دهد با تثبیت محفوظات و تقویت موارد تجویدی و آموزش مفاهیم قرآنی جهت شرکت در آزمون اعطای مدرک درجه سه به حافظان قرآن کریم که توسط سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود آماده می‌شوند و در صورت قبولی در این آزمون مدرک درجه سه که معادل لیسانس علوم قرآن و حدیث است را دریافت می‌کنند.

حجت الاسلام شاهسونی افزود: قرآن آموزان می‌توانند به همین مدرک بسنده کنند ولی همچنین می‌توانند با ادامه حضور در دانشسرا و تحصیل دروس لیسانس علوم قرآن و حدیث به مدت شش ماه، جهت کنکور کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث آمادگی لازم را کسب کنند و در صورت کسب حد نصاب لازم در این آزمون مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت نمایند.

مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان با بیان این که دانشسرای باقرالعلوم(ع) آمادگی ارائه خدمت به برادران و خواهران حافظ کل قرآن کریم از هر نقطه کشور را دارد گفت: برنامه‌های دانشسرا به صورت شبانه روزی می‌باشد و مکان استقرار دانشجویان و برگزاری کلاس‌ها در شهرستان نی‌ریز استان فارس است.

وی با اشاره به خروجی قابل توجه این مرکز در سال‌های اخیر یاد آور شد: دو سال از سه سال اخیر فعالیت این مرکز شاهد موفقیت صد درصدی قرآن آموزان در کسب مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث بوده‌ایم و این روند رو به رشد تا جایی بوده است که در سال جاری یکی از قرآن آموزان نوجوان دانشسرا موفق به کسب رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد شد.

حجت الاسلام شاهسونی تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمانی تا آغاز کلاس‌ها، مهلت نام نویسی در دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم(ع) به هیچ عنوان مجدداً تمدید نخواهد شد و علاقمندان سعی کنند از این فرصت باقیمانده استفاده کرده و هر چه سریع‌تر در این دانشسرا ثبت نام نمایند.

علاقمندان می‌توانند جهت نام نویسی در دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم(ع) بر روی این لینک کلیک کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات