عصر دیروز 26 بهمن ماه با حضور حجت الاسلام شاهسونی، مسئولین شهرستان شادگان و جمعی از قاریان و حافظان قرآن، بیت الاحزان شعبه شادگان افتتاح شد.

به گزارش مهدی شهسوار، روابط عمومی موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان،  عصر دیروز با حضور مدیر مسئول مؤسسه، حجت الاسلام شاهسونی و هیئت همراه، تعدادی از  مسئولین شهرستان شادگان و جمعی از قاریان و حافظان و به همت مؤسسه خیریه عصر ظهور، بیت الاحزان شعبه شادگان افتتاح شد.

شهسوار بیان داشت: حضور حافظان کل قرآن کریم که سال گذشته در مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یک ساله مؤسسه بیت الاحزان موفق به حفظ قرآن شده اند و تلاوت دسته جمعی تعدادی از آنان، به این مراسم افتتاحیه حال و هوای خاصی بخشیده بود.

وی افزود: تا کنون نزدیک به ۷۰ قرآن آموز از استان خوزستان در مدارس شبانه روزی حفظ قرآن مؤسسه بیت الاحزان موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند و در حال حاضر در شهرهای خود شروع به راه اندازی شعبه و تدریس قرآن نموده اند، که شهرستان شادگان از جمله شهرهایی است که حافظان کل موفقی همچون: آقایان معین سالمی، هادی سلمانیان، جاسم مقدم، فؤاد نعیماوی و … را – که از حافظان و قاریان برتر کشوری محسوب می شوند – دارا می باشد.

شایان ذکر است این شعبه با حضور بیش از ۱۰۰ قرآن آموز فعال در رشته های روخوانی، حفظ و صوت و لحن، آغاز به کار کرد و نکته حائز اهمیت این که این شعبه از محدود شعبات بیت الاحزان است که در آن، آموزش رشته صوت و لحن قرآن کریم به صورت جدی در حال برگزاری می باشد.

یاد آوری می شود در این جلسه حافظ کل قرآن کریم، آقای فؤاد نعیماوی به سمت مسئول شعبه شهرستان شادگان منصوب گردید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات