در این مراسم، با حکم مدیر مسئول موسسه، یار احمدی، پدر پنج حافظ کل قرآن کریم، به سمت مسئول شعبه امامزاده سید محمد (علیه السلام) شهرک ریزآب منصوب شد.

 

 به گزارش روابط عمومی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها روز گذشته ۱۳ دی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) شعبه امامزاده سید محمد (علیه السلام) ریزآب نی ریز با حضور حجت الاسلام و المسلمین شاهسونی مدیرمسئول موسسه و آقای جمالی، مدیر شرکت گلستان منطقه جنوب کشور و از اساتید موفق مدیریت، افتتاح شد.

در این مراسم، حجت الاسلام شاهسونی در مورد پدیده زیانبار خشکسالی مطالبی را ارائه نموده و به بررسی علل آن از منظر قرآن و روایات پرداخت. وی کسب رزق و روزی حلال را یکی از عوامل مهم در زمینه برکات الهی دانست و افزود همین که در این منطقه از شهر نی ریز پنج حافظ کل و دو حافظ پانزده جزء در یک خانواده تربیت شده اند نشانگر یک برکت الهی و افتخاری بزرگ برای دیگران است.

شاهسونی در ادامه، با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص)  که می فرماید: «وقتی فتنه ها همچون شب تار به شما هجوم آوردند بر شماست که به قرآن رجوع کنید» گفت هدف از تاسیس شعب موسسه قرآنی بیت الاحزان، دعوت نمودن مردم به ایمان و تقوا است.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت ها و تلاشهای آقای یار احمدی در راستای گسترش فرهنگ قرآن، وی به سمت مسئول این شعبه منصوب گردید.

گفتنی است که در خانواده آقای یار احمدی علاوه بر تربیت ۵ حافظ کل قرآن که همگی در موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)  موفق به حفظ  شده اند دو فرزند خردسال وی به نام های حسن و حسین یار احمدی نیز موفق به حفظ ۱۵ جزء از قرآن کریم شده اند که در مراسم افتتاحیه نیز به سوالات حفظ حاضرین جواب دادند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات