حبیب الله مباشری معاون دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) از مراکز قرآنی بیت الاحزان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حبیب الله مباشری معاون دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) روز گذشته ۱۱ آبان ماه در سفری یک روزه از مراکز قرآنی بیت الاحزان در شهرستان استهبان بازدید کرد.

وی در ابتدا با حضور در مرکز شبانه روزی امام حسن مجتبی(ع) واقع در روستای لای خرمی استهبان، از نزدیک با فعالیت‌های این مرکز آشنا شد و با قرآن آموزان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

مباشری در ادامه در مرکز مدیریت بیت الاحزان واقع در روستای ماهفرخان حضور یافت و از نزدیک با فعالیت بخش‌های مختلف این مجموعه آشنا شد. در این بازدید حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این مؤسسه ارائه داد و بخش‌های مختلف مرکز مدیریت را معرفی کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با ابراز خرسندی از تلاش‌ها و برنامه‌های انجام شده، فعالیت‌های صورت گرفته توسط این مجموعه را فراتر از تصور خود عنوان و برای تمامی عوامل و کارکنان و قرآن آموزان این مؤسسه آرزوی توفیق خدمت هر چه بیشتر در راستای گسترش تعالیم قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کرد.

وی طی سخنانی در جمع کارکنان مرکز مدیریت بیت الاحزان، با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که تمامی ادعیه در چهار دعا خلاصه می‌شود گفت: شکر بر کل نعمت‌های خدا، درخواست همه خیرها از خداوند متعال، پناه بردن به حضرت باری تعالی از تمامی بدی ها و استغفار کردن از همه گناهان چهار دعای کلیدی است که حضرت امیرالمؤمنین (ع) به خواندن این دعای کوتاه سفارش فرموده‌اند.

بازدید از محل احداث بنای بزرگترین مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم ویژه طلاب حوزه علمیه و مرکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم فاطمیه ویژه خواهران در روستای محمد آباد پایان بخش این بازدید یک روزه بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات