دکتر میکائیل باقری مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از مراکز قرآنی بیت الاحزان در سروستان، فسا و استهبان بازدید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، دکتر میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از تعدادی از مراکز قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در استان فارس و شهرستان استهبان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش اولین مقصد این بازدید که چهارشنبه گذشته ۱۱ مرداد برگزار شد، شعبه سروستان این مؤسسه قرآنی بود. وی در ادامه از طرح ملی رحله امامزاده اسماعیل شهرستان فسا بازدید کرد و حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان توضیحاتی در خصوص روند برگزاری طرح ملی رحله در سراسر کشور ارائه کرد.

مقصد بعدی این سفر، مرکز مدیریت بیت الاحزان واقع در روستای ماهفرخان استهبان بود. در این دیدار که ۵۰ نفر از قرآن آموزان مراکز حفظ همراه با تحصیل مؤسسه بیت الاحزان در شهرستان استهبان نیز حضور داشتند، زهرا اردالی دبیر ستاد مراکز حفظ همراه با تحصیل، توضیحاتی در خصوص روند برگزاری این مراکز و مزایای آن نسبت به مدارس عادی بیان کرد. وی همچنین خواستار رفع مشکل جذب دانش آموزان در این مراکز شد.

علی رستم پور مسئول شعبه ۲ فسا و مدیر مرکز حفظ همراه با تحصیل این شهرستان نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت مدارس حفظ همراه با تحصیل در ایمن شدن قرآن آموزان در برابر هجمه های فرهنگی و نابسامانی های اخلاقی، خواستار حمایت جدی تر آموزش و پرورش از این مدارس شد.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در ادامه طی سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت های مؤسسه بیت الاحزان در راه اندازی این مدارس، خطاب به دانش آموزان حاضر در جلسه گفت: مسیر درستی را انتخاب کرده اید، چرا که خوشبختی واقعی از مسیر عمل به قرآن کریم حاصل می‌شود، لذا قدردان تلاش شما و مؤسسه بیت الاحزان و والدین شما جهت حضور در این مدارس هستیم و سعی کنید این تلاش را تا آخر ادامه دهید.

بازدید از مرکز شبانه روزی حفظ یکساله امام حسن مجتبی روستای لای خرمی استهبان آخرین مقصد سفر دکتر باقری بود. در این بازدید حجت الاسلام علیرضا شاهسونی توضیحاتی در خصوص چگونگی شکل گیری و روش آموزشی مدارس حفظ یکساله کل قرآن ارائه کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات